Gå til innhold

Lovlig å forlove seg mens separert?

Anbefalte innlegg

Gjest Han som startet innlegget
Skrevet

Er av samme mening, men følte ikke noe behov for å moralisere, vifte med pekefingeren.

Nøyde meg med å svare på hans konkrete spørsmål.

...og takk skal du ha for at du holdt deg til saken :-)

Vi "rusher" ikke dette i det hele tatt. har kjent hverandre i mange år..og nå er tiden her for å gifte seg ..så det!

Skrevet

Hvorfor bryr du deg om vår hensikt med å gifte oss og evt forlove oss? Kunne du ikke bare latt være å svare siden du ikke har noe fornuftig å komme med...?

Nå, nå, ta det rolig og pust rolig nå.

Jeg svarte på spørsmålet, enkelt og greit. Takk for at du er så takknemlig:-)

Skjønner ikke hvorfor du tar så til grader av bare for noe sånt.

Legger du ut noe her du ønsker vi skal svare på, så vil du ikke alltid få kun det svaret du selv ønsker. Hvis det var slik blir det kjedelig her.

skorpionfisken
Skrevet

...og takk skal du ha for at du holdt deg til saken :-)

Vi "rusher" ikke dette i det hele tatt. har kjent hverandre i mange år..og nå er tiden her for å gifte seg ..så det!

Tror ikke du skal begynne å forklare deg mer her, for da får du moralpolitiet her inne på nakken.

"Hmmmm, kjent hverandre i mange år..., selv om han er gift og ikke skilt ennå...huffoghuff.."

Skrevet

Er av samme mening, men følte ikke noe behov for å moralisere, vifte med pekefingeren.

Nøyde meg med å svare på hans konkrete spørsmål.

Jeg visket det bare til deg, jeg sa det ikke til trådstarter vet du. :o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Kunne faktisk tenke meg å forlove meg, for å ha ring å vise omverdenen.

Men jeg kunne ikke tenke meg å gifte meg og få med alt det juridiske grumset som det medfører for vår del.

Hm, jeg har det helt motsatt.

Er gift, men bruker ikke ringen så mye. Ikke for å virke singel eller noe, men selve ringen er ikke noen big deal for meg.

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Så dere forlovet dere for å kunne vise fram ringene?

Vil du egentlig at jeg skal svare? ;-)

Selvfølgelig ikke det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...