Gjest Kanskje grønn? Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 beroligende og skape god stemning? Jeg leter etter noen linker uten resultat. 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Ikke vet jeg hvordan du har søkt, men på mitt første forsøk fikk jeg opp dette: "Fargepsykologene sier at grønt er en beroligende farge." i en artikkel om oppussing av barnerom. 0 Siter
Gjest kanskje grønn? Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Ikke vet jeg hvordan du har søkt, men på mitt første forsøk fikk jeg opp dette: "Fargepsykologene sier at grønt er en beroligende farge." i en artikkel om oppussing av barnerom. Hm, da var grønn riktig. Men jeg ønsker å vite om flere slike farger. Takk for svar forresten. 0 Siter
bb71 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hm, da var grønn riktig. Men jeg ønsker å vite om flere slike farger. Takk for svar forresten. Vi malte en del rødt på soverommet, det skal være så oppkvikkende/hissende osv... Men så bytta vi rom med unga... 0 Siter
serendipity Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Vi malte en del rødt på soverommet, det skal være så oppkvikkende/hissende osv... Men så bytta vi rom med unga... Så nå er ungene spinnville hele natta ;-) he he 0 Siter
bb71 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Så nå er ungene spinnville hele natta ;-) he he JA! *gjesp* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.