Gjest *vinker til alle kjente* Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Har du møtt en doler i rl? Hilser du? 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Ja, de jeg kjenner både på dol og i rl hilser jeg på og snakker med, og jeg tror nok ikke jeg hadde visst at det var en doler hvis jeg møtte en person jeg aldri har sett før... 0 Siter
Gjest katt jepp Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hvordan i alle dager skulle man vite om personen er en DOL'er? 0 Siter
Gjest *vinker til alle kjente* Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hvordan i alle dager skulle man vite om personen er en DOL'er? Galleriet... 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hvordan i alle dager skulle man vite om personen er en DOL'er? De som er medlem i dette myteomspunnede galleriet kan vel kjenne hverandre igjen? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Nei. Dolere hilser jeg ikke på. Der går grensen. Perverse mennesker disse dolerne. Perverse mennesker vil jeg ikke være meg bekjent. 0 Siter
Gjest katt jepp Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 De som er medlem i dette myteomspunnede galleriet kan vel kjenne hverandre igjen? Hva er galleriet? 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Ja, det har jeg. Men ingen som det ikke var meningen å møte, tror jeg. Møter jeg noen som tror at jeg er Dorthe, håper jeg virkelig at de hilser på meg og presenterer seg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Ja, det har jeg. Men ingen som det ikke var meningen å møte, tror jeg. Møter jeg noen som tror at jeg er Dorthe, håper jeg virkelig at de hilser på meg og presenterer seg. Jeg er helt omvendt. Hvis noen kommer bort til meg og påstår at de kjenner meg fra dol, vil jeg nekte for harde livet. Naturligvis med visse unntak i form av korte skjørt og solbrune lår. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg er helt omvendt. Hvis noen kommer bort til meg og påstår at de kjenner meg fra dol, vil jeg nekte for harde livet. Naturligvis med visse unntak i form av korte skjørt og solbrune lår. Hi hi, jeg tror helt ærlig at jeg ikke hadde kjent deg igjen så jeg hadde nok ikke sagt hei. Men jeg hadde blitt dødfornærmet hvis du hadde kjent igjen meg og ikke snakket til meg altså ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hi hi, jeg tror helt ærlig at jeg ikke hadde kjent deg igjen så jeg hadde nok ikke sagt hei. Men jeg hadde blitt dødfornærmet hvis du hadde kjent igjen meg og ikke snakket til meg altså ) Men jeg hadde ikke kjent igjen deg. Jeg kjenner knapt igjen meg selv i speilet om morgenen, så det skjer bare ikke. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Men jeg hadde ikke kjent igjen deg. Jeg kjenner knapt igjen meg selv i speilet om morgenen, så det skjer bare ikke. Ja, hvis vi ikke kjenner igjen hverandre så er jeg nesten garentert at ingen andre kjenner meg igjen heller. 0 Siter
bb71 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Ja, det har jeg. Men ingen som det ikke var meningen å møte, tror jeg. Møter jeg noen som tror at jeg er Dorthe, håper jeg virkelig at de hilser på meg og presenterer seg. Du hilste ikke tilbake når jeg sa hei på butikken her om dagen da... *sur* 0 Siter
Gjest småbyhilsen bb71 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Blir helt sjokkert over at det finnes flere i denne byen som både har pc, er på nett OG er doler! Hjertet tåler det nok ikke!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Har møtt flere på ordentlig jeg. ) Husker en gang for flere år siden, da lurte vi her inne på om vi skulle ha ett eller annet kjennemerke på jakken i tilfelle vi traff en dol'er. ) Sånn a'la binders på jakkekragen, fra krigens dager vet dere. 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Har møtt flere på ordentlig jeg. ) Husker en gang for flere år siden, da lurte vi her inne på om vi skulle ha ett eller annet kjennemerke på jakken i tilfelle vi traff en dol'er. ) Sånn a'la binders på jakkekragen, fra krigens dager vet dere. Hei Lillemus. Lurer på om ikke jeg så deg på Lidl den ene gangen jeg var der? 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Du hilste ikke tilbake når jeg sa hei på butikken her om dagen da... *sur* Smilte jeg ikke pent engang ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hei Lillemus. Lurer på om ikke jeg så deg på Lidl den ene gangen jeg var der? Hvis det var Lidl på Grønberg v/Hommelvik så kan det hende. Men da har du hatt flaks - jeg har vel vært der 2-3 ganger bare! ) *Vinker* 0 Siter
bb71 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Smilte jeg ikke pent engang ) Nei, du bare så rart på meg når jeg lykkelig kastet meg om halsen på deg og sa "hei"! *fortsatt sur* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.