Gå til innhold

Hva gjør du om du møter en doler i rl??

Anbefalte innlegg

Gjest *vinker til alle kjente*
Skrevet

Har du møtt en doler i rl? Hilser du?

Skrevet

Ja, de jeg kjenner både på dol og i rl hilser jeg på og snakker med, og jeg tror nok ikke jeg hadde visst at det var en doler hvis jeg møtte en person jeg aldri har sett før...

Gjest katt jepp
Skrevet

Hvordan i alle dager skulle man vite om personen er en DOL'er?

Gjest *vinker til alle kjente*
Skrevet

Galleriet...

Gjest Wer bist du?
Skrevet

De som er medlem i dette myteomspunnede galleriet kan vel kjenne hverandre igjen?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei. Dolere hilser jeg ikke på. Der går grensen. Perverse mennesker disse dolerne. Perverse mennesker vil jeg ikke være meg bekjent.

Gjest katt jepp
Skrevet

De som er medlem i dette myteomspunnede galleriet kan vel kjenne hverandre igjen?

Hva er galleriet?

Skrevet

Ja, det har jeg. Men ingen som det ikke var meningen å møte, tror jeg. Møter jeg noen som tror at jeg er Dorthe, håper jeg virkelig at de hilser på meg og presenterer seg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det har jeg. Men ingen som det ikke var meningen å møte, tror jeg. Møter jeg noen som tror at jeg er Dorthe, håper jeg virkelig at de hilser på meg og presenterer seg.

Jeg er helt omvendt. Hvis noen kommer bort til meg og påstår at de kjenner meg fra dol, vil jeg nekte for harde livet.

Naturligvis med visse unntak i form av korte skjørt og solbrune lår.

Skrevet

Jeg er helt omvendt. Hvis noen kommer bort til meg og påstår at de kjenner meg fra dol, vil jeg nekte for harde livet.

Naturligvis med visse unntak i form av korte skjørt og solbrune lår.

Hi hi, jeg tror helt ærlig at jeg ikke hadde kjent deg igjen så jeg hadde nok ikke sagt hei. Men jeg hadde blitt dødfornærmet hvis du hadde kjent igjen meg og ikke snakket til meg altså :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hi hi, jeg tror helt ærlig at jeg ikke hadde kjent deg igjen så jeg hadde nok ikke sagt hei. Men jeg hadde blitt dødfornærmet hvis du hadde kjent igjen meg og ikke snakket til meg altså :o)

Men jeg hadde ikke kjent igjen deg. Jeg kjenner knapt igjen meg selv i speilet om morgenen, så det skjer bare ikke. :)

Skrevet

Men jeg hadde ikke kjent igjen deg. Jeg kjenner knapt igjen meg selv i speilet om morgenen, så det skjer bare ikke. :)

Ja, hvis vi ikke kjenner igjen hverandre så er jeg nesten garentert at ingen andre kjenner meg igjen heller.

Skrevet

Du hilste ikke tilbake når jeg sa hei på butikken her om dagen da...

*sur*

Gjest småbyhilsen bb71
Skrevet

Blir helt sjokkert over at det finnes flere i denne byen som både har pc, er på nett OG er doler!

Hjertet tåler det nok ikke!!!

Skrevet

Har møtt flere på ordentlig jeg. :o)

Husker en gang for flere år siden, da lurte vi her inne på om vi skulle ha ett eller annet kjennemerke på jakken i tilfelle vi traff en dol'er. :o) Sånn a'la binders på jakkekragen, fra krigens dager vet dere.

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Har møtt flere på ordentlig jeg. :o)

Husker en gang for flere år siden, da lurte vi her inne på om vi skulle ha ett eller annet kjennemerke på jakken i tilfelle vi traff en dol'er. :o) Sånn a'la binders på jakkekragen, fra krigens dager vet dere.

Hei Lillemus. Lurer på om ikke jeg så deg på Lidl den ene gangen jeg var der?

Skrevet

Du hilste ikke tilbake når jeg sa hei på butikken her om dagen da...

*sur*

Smilte jeg ikke pent engang :o)

Skrevet

Hei Lillemus. Lurer på om ikke jeg så deg på Lidl den ene gangen jeg var der?

Hvis det var Lidl på Grønberg v/Hommelvik så kan det hende. Men da har du hatt flaks - jeg har vel vært der 2-3 ganger bare! :o) *Vinker*

Skrevet

Smilte jeg ikke pent engang :o)

Nei, du bare så rart på meg når jeg lykkelig kastet meg om halsen på deg og sa "hei"!

*fortsatt sur*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...