Dorthe Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Nei, du bare så rart på meg når jeg lykkelig kastet meg om halsen på deg og sa "hei"! *fortsatt sur* LOL 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hvis det var Lidl på Grønberg v/Hommelvik så kan det hende. Men da har du hatt flaks - jeg har vel vært der 2-3 ganger bare! ) *Vinker* *vinker tilbake* :-) Da var det sikkert oss som møttes, da. 0 Siter
Spenning Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Så vidt jeg har erfart er alle DOLere kjempehyggelige. Ingen far å møte dem RL, har møtt minst 65 stykker, har bare positivt å si om dem *S* det er bare å smile og vinke det. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg har møtt to til nå. Kjempehyggelige folk =) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg har møtt noen dolere, og det har bare vært kjempehyggelig! *vinker til hare og M.Angelica* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg har møtt noen dolere, og det har bare vært kjempehyggelig! *vinker til hare og M.Angelica* *vinker tilbake* Gleder meg til neste gang! =) 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Mange - ifm de treffene som var i Oslo for et antall år siden. Mange hyggelige mennesker. Noen er jeg på hils, og veksler noen ord, med fortsatt - hvis vi skulle treffes. Èn er jeg faktisk samboer med. :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Mange - ifm de treffene som var i Oslo for et antall år siden. Mange hyggelige mennesker. Noen er jeg på hils, og veksler noen ord, med fortsatt - hvis vi skulle treffes. Èn er jeg faktisk samboer med. :-) "Èn er jeg faktisk samboer med" Så koslig da!! =) Virker som om det er mange som har møtt den store kjærligheten her inne.. Så koslig da!! =) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg har møtt noen dolere, og det har bare vært kjempehyggelig! *vinker til hare og M.Angelica* *Vinker tilbake!* Det var kjempekoselig! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg har møtt to, og det var kjempekoselig! Så jeg gleder meg veldig til vi skal treffes igjen! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg har møtt to til nå. Kjempehyggelige folk =) De må jeg også treffe.... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Det ville jeg stort sett ikke vite om jeg gjorde.. Visste jeg det allikevel, ville jeg sikkert sagt hei og hopp og vært snill og blid:-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 De må jeg også treffe.... Ja..hun ene ligner ganske masse på deg. Hare kaller hun seg 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Ja..hun ene ligner ganske masse på deg. Hare kaller hun seg Merkelige greier.... 0 Siter
Hekta Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Mange - ifm de treffene som var i Oslo for et antall år siden. Mange hyggelige mennesker. Noen er jeg på hils, og veksler noen ord, med fortsatt - hvis vi skulle treffes. Èn er jeg faktisk samboer med. :-) Var det treffet som var på Sagene du snakker om? Er en god del par so har truffet hverandre her ja, ingen tvil om det. Hører om nye par litt i ny og ne ennå faktisk Morro :-D 0 Siter
flisa Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Mange - ifm de treffene som var i Oslo for et antall år siden. Mange hyggelige mennesker. Noen er jeg på hils, og veksler noen ord, med fortsatt - hvis vi skulle treffes. Èn er jeg faktisk samboer med. :-) Og når har du tenkt å gjøre henne til en ærbar kvinne, slik min DOL'er gjorde med meg? *blunker* 0 Siter
Kjersti S Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Har møtt flere på ordentlig jeg. ) Husker en gang for flere år siden, da lurte vi her inne på om vi skulle ha ett eller annet kjennemerke på jakken i tilfelle vi traff en dol'er. ) Sånn a'la binders på jakkekragen, fra krigens dager vet dere. Jeg syntes i alle fall det var hyggelig å møte deg de gangene for *HJELP* 6 år siden!Går tida fort, eller er det bare jeg som synes det?? En av dem jeg har møtt mest er vel Nikki, for henne var jeg nabo med en stund, og har også truffet henne etterpå. Og Piamor, som var her før, for vi gikk i samme klasse et år. Og Suntea som også var her før, vi gikk også i samme klasse. Alt dette helt tilfeldig, men ganske hyggelig! Har alltid syntes det har vært trivelig å møte DOL'ere jeg! Kanskje jeg har hatt flaks med dem jeg har møtt?? Eller kanskje vi trøndere generelt er et hyggelig folkeslag? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.