brilla Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 hei, problemene starta i maven for 1 år siden. Med løs mave lenge, så vekta gikk fort ned.Og det virka som forbrenninga var veldig høy, for jeg var stadig sulten. Har tatt prøver på stoffskifte, og det er helt bra. Når jeg spiser , t.o m. tørr loff og drikker rent vann, begynner pulsen å slå nede i maveregionen, og det sprer seg til alle nervene i hele kroppen. Det er fryktelig ubehagelig, så om natta kan jeg kjenne at det jobber i hele kroppen. Det er vel pulsen som slår...Og når jeg går, så rister det i bena... Har noen hatt disse fæle problemene? Har forøvrig tatt alle prøver som går ann, og alt er bra!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Gå på helsekosten og kjøpe slike tabletter som innholder melksyrebakterier. Jeg husker ikke hva de heter da men de hjelper. Ellers så kan du kjøpe Imodium på apoteket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.