Gå til innhold

dvd-spiller til bil

Anbefalte innlegg

Gjest nynneli
Skrevet

noen som har det? Hvilket merke- har du og er du fornøyd?

Vi vurderer å kjøpe Scott sin fra Elkjøp fordi den har to skjermer istedet for en. Har sett at United også har en. Begge merker er vel "billig"merker, men mer vet jeg ikke om dem gitt.

noen som vet og kan mer enn meg?

Gjest modific
Skrevet

Har en fra next base. Tror den koster rundt 3000 hos bilforhandleren her. Vi fikk den med bilen, så er ikke helt sikker. Men den fungerer utmerket. Bra oppladbart batteri, og kan kobles til strømnettet og sigarettenneren i bilen. Bra bilde og lyd. Men har ikke prøvd andre da.

Gjest nynneli
Skrevet

Har en fra next base. Tror den koster rundt 3000 hos bilforhandleren her. Vi fikk den med bilen, så er ikke helt sikker. Men den fungerer utmerket. Bra oppladbart batteri, og kan kobles til strømnettet og sigarettenneren i bilen. Bra bilde og lyd. Men har ikke prøvd andre da.

Har den den effekten jeg håper på med mine barn? Dvs rolige kjøreturer uten altfor mye mas om tissing, spising, drikking, kaldt, varmt og snart fremme???

Jeg ser for meg Nemo, Barbie, KAtten i hatten og VIPS var vi fremme liksom....

Gjest modific
Skrevet

Har den den effekten jeg håper på med mine barn? Dvs rolige kjøreturer uten altfor mye mas om tissing, spising, drikking, kaldt, varmt og snart fremme???

Jeg ser for meg Nemo, Barbie, KAtten i hatten og VIPS var vi fremme liksom....

Jepp! Kan nesten garanteres iallefall. Junior her satt helt stille i et par timer når jeg satte den på. Svarte nesten ikke på det jeg spurte ham om underveis. Men han sitter klistret til alt som har en tv skjerm da.

Men jeg har ikke sagt at det er vår ennå, da blir det nok mas hver gang vi skal på butikken bare. Så vi har "lånt" den av ei venninne sier jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...