Gå til innhold

oppdatering på sokken min

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Vet du hva, det er helt utrolig, det begynner å likne på en sokk!! Jeg fikk til hælen! Herregud så flink jeg er!!

*superstolt*

Skrevet

Gratulerer!!! Alltid moro når noe man trodde var veldig vanskelig viser seg å være "lett"!!

Selv hadde jeg en liknende opplevelse da jeg klarte å strikke fingervanter uten store hull mellom fingrene!!

Utrolig morsomt!:-)

Gjest engel 49+
Skrevet

hmmm... var det det vi lærte i 3.klasse, tro? Jommen er barneskolen krevende!

Fra spøk til alvor: jeg har strikket endel sånn oppigjennom livet, stort sett uten oppskrift. Og sokker er vel det vanskeligste jeg har strikket noen gang, tror jeg! Krever oppskrift!

Du er tøff og modig.

Og: det er fint å strikke, så det er flott at det er blitt 'på moten' igjen! Heia sokken!!!!!!!!

:)))

Gjest trultemor25
Skrevet

hmmm... var det det vi lærte i 3.klasse, tro? Jommen er barneskolen krevende!

Fra spøk til alvor: jeg har strikket endel sånn oppigjennom livet, stort sett uten oppskrift. Og sokker er vel det vanskeligste jeg har strikket noen gang, tror jeg! Krever oppskrift!

Du er tøff og modig.

Og: det er fint å strikke, så det er flott at det er blitt 'på moten' igjen! Heia sokken!!!!!!!!

:)))

På moten igjen.. vel.. det vet jeg ingenting om. Fikk bare så lyst til å strikke et slikt et babysett til tulla vi venter i juli.

Alle mammaer strikker har jeg fått for meg da. Mamma strikka masse da jeg var liten.

Gjest engel 49+
Skrevet

På moten igjen.. vel.. det vet jeg ingenting om. Fikk bare så lyst til å strikke et slikt et babysett til tulla vi venter i juli.

Alle mammaer strikker har jeg fått for meg da. Mamma strikka masse da jeg var liten.

helt enig! Jeg begynte også å strikke igjen, etter en laaaang pause, da jeg ventet en liten! Det var gøy og koselig. OG ikke minst koselig å bruke etterpå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...