Gjest veldig lyst Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Er det noen som har tatt språkkurs i utlandet? Spania, Frankrike, Italia? Tenker litt på å lære meg et annet språk, så lurer på om noen har reist til utlandet for å lære der. Nå tenker jeg bare for noen uker altså, ikke år.. Vært innom på Liza språkreiser, og det ser veldig greit ut... 0 Siter
Gjest veldig lyst Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Ble litt feil i overskriften. Mente selfølgelig "utlandet" 0 Siter
Gjest veldig lyst Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Eller kanskje noen har gått på språkkurs i Norge, f.eks på Folkeuniversitetet. Hva lærte du, og var det nyttig? Greit å høre om andres erfaringer.. 0 Siter
Sør Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hva med Alliance Francaise? De har mange kurs, f. eks. i Paris, Toulouse og i andre byer. (Og selvsagt overalt ellers i verden.) Dette er en seriøs organisasjon, som har til hensikt å spre fransk og fransk kultur i verden. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest veldig lyst Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hva med Alliance Francaise? De har mange kurs, f. eks. i Paris, Toulouse og i andre byer. (Og selvsagt overalt ellers i verden.) Dette er en seriøs organisasjon, som har til hensikt å spre fransk og fransk kultur i verden. Med vennlig hilsen Tusen takk. Skal skjekke ut siden deres;) 0 Siter
Sør Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Tusen takk. Skal skjekke ut siden deres;) Her: http://www.alliancefr.org/ Jeg tror de finnes i Oslo, og helt sikkert i Bergen. Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.