Gå til innhold

Nå har jeg fast nick! (og riktig forum)

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Oisann, feil forum!

Hei, nå har jeg lusket rundt her med forskjellige nick noen ganger, og nå så jeg i en tråd her at det ikke er så bra. Så derfor har jeg funnet meg et hyggelig nick :-)

(det uttales emabel og betyr elskverdig:-)

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Grattis, men det nicket har jeg da sett ofte?

Gjest Aimabel
Skrevet

Grattis, men det nicket har jeg da sett ofte?

Eller mener du at du har sett meg bruke dette før?

tror nok du blander meg med en annen. Det er noen andre som slutter på bel tror jeg.

Skrevet

tror nok du blander meg med en annen. Det er noen andre som slutter på bel tror jeg.

Tror ikke det er noen tidligere postinger med nicket ditt, nei.

"...................................."

Skrevet

Får ingen treff når jeg søker på Aimabel som nick på søkesiden. Men jeg så noe på webmasterforum om at det muligens var noe galt med søkfunksjonen, så jeg vet ikke om det er helt riktig. :)

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Hvem som har brukt det aner jeg ikke, og ikke bryr jeg meg :) trodde bare jeg hadde sett det før. Kan sikkert ta feil...

Gjest Aimabel
Skrevet

Tror ikke det er noen tidligere postinger med nicket ditt, nei.

"...................................."

Jeg har fått et inntrykk av at denne "Wer bist du?" bare er en liten skremmer! Så jeg velger å beholde dette nicket

:-)

Skrevet

Jeg har fått et inntrykk av at denne "Wer bist du?" bare er en liten skremmer! Så jeg velger å beholde dette nicket

:-)

Ja, hvorfor ikke? :-)

"................................"

Gjest M.Angelica
Skrevet

Så bra.. det var et koslig nick =)

Gjest Aimabel
Skrevet

Så bra.. det var et koslig nick =)

Tusen takk! Vi får håpe jeg klarer å leve opp til det :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tusen takk! Vi får håpe jeg klarer å leve opp til det :-)

Å, jada. Hvis du mangler motivasjon er det bare å se på meg. Snill som dagen er lang :P *knis*

Gjest Aimabel
Skrevet

hei og velkommen med fast nick :)

tusen takk :-)

Gjest engel 49+
Skrevet

Hei du elskverdige/elskelige!

Jeg, som engel, og du som er verd å elske, vi burde jo kunne bidra til en god moral her inne :)

Jeg kan riktignok være direkte, sarkastisk osv., men har gode intensjoner :))

Gjest Aimabel
Skrevet

Hei du elskverdige/elskelige!

Jeg, som engel, og du som er verd å elske, vi burde jo kunne bidra til en god moral her inne :)

Jeg kan riktignok være direkte, sarkastisk osv., men har gode intensjoner :))

Hei engel! Jeg skal love etter beste evne å forsøke å leve opp til mitt nick. Det høres ut som om det er mange hyggelige folk her, har ihvertfall fått så mange hyggelige tilbakemeldinger etter at jeg fikk meg nick. Kjemmpekoselig!

Skrevet

Hyggelig å hilse på en som står fram med fast nick :o)

Gjest engel 49+
Skrevet

Hei engel! Jeg skal love etter beste evne å forsøke å leve opp til mitt nick. Det høres ut som om det er mange hyggelige folk her, har ihvertfall fått så mange hyggelige tilbakemeldinger etter at jeg fikk meg nick. Kjemmpekoselig!

Ja, da blir du "noen".

Istedenfor "anybody".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...