Gå til innhold

Nå har jeg fast nick! (og riktig forum)

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Ååå! det var hyggelig at du endelig fant deg et nick..:)

Skrevet

Hei Aimabel! Fint at du har blitt en "person" nå.

Men kan jeg spørre hvilke nick du brukte? Det er jo så mange anonyme her. Har vi to "snakket" med hverandre før?

Gjest Aimabel
Skrevet

Hei Aimabel! Fint at du har blitt en "person" nå.

Men kan jeg spørre hvilke nick du brukte? Det er jo så mange anonyme her. Har vi to "snakket" med hverandre før?

Jeg har ikke brukt noe fast. En stund siden jeg har vært her, men det er godt mulig jeg har "snakket" med deg før. Følte det ble litt feil at jeg skal vite hvem dere er, mens dere ikke aner hvem jeg er

:-)

Så fra nå av er jeg

Skrevet

Jeg har ikke brukt noe fast. En stund siden jeg har vært her, men det er godt mulig jeg har "snakket" med deg før. Følte det ble litt feil at jeg skal vite hvem dere er, mens dere ikke aner hvem jeg er

:-)

Så fra nå av er jeg

Det skal bli hyggelig å treffe deg i ulike tråder fremover :)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Grattis og hjertlig velkommen!

Skrevet

Så hyggelig! Velkommen som fast nicker da.

Håper det blir mye morsomt og interressant å lese fra deg!

:o)

Skrevet

Velkommen :)

Men hvilket språk? På engelsk staves nemlig ordet for elskverdig "amiable" :)

Skrevet

Koselig!

Nå kan vi bli kjent med deg også, alltid hyggelig det.

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...