Gjest midia Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Ååå! det var hyggelig at du endelig fant deg et nick.. 0 Siter
lurulf Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hei Aimabel! Fint at du har blitt en "person" nå. Men kan jeg spørre hvilke nick du brukte? Det er jo så mange anonyme her. Har vi to "snakket" med hverandre før? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hei Aimabel! Fint at du har blitt en "person" nå. Men kan jeg spørre hvilke nick du brukte? Det er jo så mange anonyme her. Har vi to "snakket" med hverandre før? Jeg har ikke brukt noe fast. En stund siden jeg har vært her, men det er godt mulig jeg har "snakket" med deg før. Følte det ble litt feil at jeg skal vite hvem dere er, mens dere ikke aner hvem jeg er :-) Så fra nå av er jeg 0 Siter
lurulf Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg har ikke brukt noe fast. En stund siden jeg har vært her, men det er godt mulig jeg har "snakket" med deg før. Følte det ble litt feil at jeg skal vite hvem dere er, mens dere ikke aner hvem jeg er :-) Så fra nå av er jeg Det skal bli hyggelig å treffe deg i ulike tråder fremover 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Grattis og hjertlig velkommen! 0 Siter
Gyda Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Så hyggelig! Velkommen som fast nicker da. Håper det blir mye morsomt og interressant å lese fra deg! ) 0 Siter
citoyen Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Velkommen Men hvilket språk? På engelsk staves nemlig ordet for elskverdig "amiable" 0 Siter
cecily Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Koselig! Nå kan vi bli kjent med deg også, alltid hyggelig det. c",) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.