Gå til innhold

ikke vanedannende-liksom


Gjest vioola

Anbefalte innlegg

Gjest vioola

klarer ikke det med medisiner.

Alle sier at Truxal feks ikke er vanedannende. Hvorfor klarer jeg da å misbruke det. Blandet det med alkohol og nå kjenner jeg meg helt kake.

Er det noen medisiner som jeg faktisk kan ta. Eller må jeg innse at medisiner ikke er noe jeg kan bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Saigon

Ingen medisiner er bra å ta sammen med alkohol.

Når man går på medisiner bør man ikke drikke alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pilleguri

Truxal gjør deg sløv hvis du tar det sammen med alkohol. Det er da ikke det samme som at det er vanedannende. Generelt bør man jo ikke ta piller sammen med alkohol, det er vel noe alle vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medisin brukt på feil måte, som her sammen med alkohol, har ingen ting med vanedannende å gjøre.

Vil heller si at det er alkoholen her som er vanedannende.

At en medisin er vanedannende betyr at man kan få problemer med å slutte med den. Og at kroppen venner seg til den slik at man stadig må øke dosen for å oppnå samme effekt.

Det har altså ingen ting med hva som skjer om du mikser den med andre medisiner eller giftstoffer.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...