amber sun Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Har du fått med deg tråden til Hekta? Hun mener det er gode muligheter for å bli distrahert i episode 23... http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2618176 0 Siter
amber sun Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 Ups, sorry Ser! Ble så ivrig at jeg skrev feil på overskriften. :-p 0 Siter
serendipity Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hurra! Gleder seg :-) Når viseres episode 23? hvor mange er de kommet til nå...? PS! Du er tilgitt for å skrive navnet mitt feil.. for denne gang.. skjønner at du ble litt "satt ut".. ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Skrevet 7. juni 2005 Hurra! Gleder seg :-) Når viseres episode 23? hvor mange er de kommet til nå...? PS! Du er tilgitt for å skrive navnet mitt feil.. for denne gang.. skjønner at du ble litt "satt ut".. ;-) Jeg er ikke helt sikker men tror det blir nå på onsdag eller neste. Må huske å sette videoen på opptak, for vi drar jo på ferie nå...kan ikke gå glipp av dette her vettu hehe 0 Siter
serendipity Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg er ikke helt sikker men tror det blir nå på onsdag eller neste. Må huske å sette videoen på opptak, for vi drar jo på ferie nå...kan ikke gå glipp av dette her vettu hehe På ferie, Oj så deilig!!! Hvorhen?? Eller tas det på MSN? 0 Siter
amber sun Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Skrevet 7. juni 2005 På ferie, Oj så deilig!!! Hvorhen?? Eller tas det på MSN? Vi skal til Danmark - blir deilig Evt. flere detaljer kan jeg heller komme med på msn. Satser på å rekke innom ikveld som vanlig før Fruene 0 Siter
serendipity Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Vi skal til Danmark - blir deilig Evt. flere detaljer kan jeg heller komme med på msn. Satser på å rekke innom ikveld som vanlig før Fruene Jeg kom på MSN nå og du var ikke der da.. Jeg var nok litt sen :-( RIKTIG GOD TUR!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.