Gå til innhold

Jeg har trukket jeksel og trenger trøst.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som halve kjeven er borte - tannlegen min sa (hehe) at det var dårlig blodtilførsel til tanna og derfor kunne jeg risikere betennelse - hau, hau - gruer. Er så redd for smerter jeg - ellers kan dem herje med meg så mye dem vil.

På den andre siden har jeg fått ny flott krone - så jeg i alle fall har EN tyggeflate som monner noe - - -hele sulamitten kom på 10800,- *HULK* det er liksom ikke nok med smertene når bedøvelsen går over - det smerter på kontoen også - rett før feriepengene kommer.

Si det er veldig synd på meg da....

Skrevet

Stakkar deg, den lommeboka på -10800 kr ville jeg helst ha sluppet.

Jeg er redd tannlegen altså. men jeg er enda reddere regninga derfra :o) Uansett, god bedring.

Skrevet

AU!

Regninga hadde nok svidd mer enn tannlegens herjinger. Stakkars flis! :)

Angela1365380318
Skrevet

Skyll med sånt munnvann som dreperbakterier 2 ganger om dagen, det gjor jeg og fikk ikke betennelse. (det var visdomsjeksel og den måtte skjæres ut og jeg måtte sy etterpå)

Du kan kansje fått resept på de sterke ibuxene? Hvis ikke så skal visst tre vanlige være like gode, hater å ta smertesillende men gjorde det i noen dager etterpå. Tannen ble opperert ut mandag og torsdag hadde jeg ingen smerter lengre, men kjenner en som fikk den trukket ut som er 44 (jeg 21) og hun hadde utrolig vondt lenge etterpå, jo eldre man er jo verre er det sier tannlegene. Bare si til deg selv at nå blir det smertestillende i noen dager, ingen vits å gå rundt å ha vondt, og skyll munnen med munnvann for å ungå betennelser.

Når det gjelder vondt i bankkontoen din, så er vel denne smerten enda verre, tenk på alle skoene, jeansene eller toppene man kunne fått for samme sum. Men kansje kan du trekke fra dem på skatten fordi om du ikke får ta den på frikortet, slik som med enkelte medisiner?

God bedring iallefall!

Skrevet