Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Når jeg skal installere dette etter å ha lastet ned programmet, åpnes dritten i Excel - hvorfor? What to do? Takker og bukker for hjelp. 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hvilket Mac OS har du? 10.4 Det er en iBook G4. Hva sier det deg? 0 Siter
Vincent Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 10.4 Det er en iBook G4. Hva sier det deg? Tiger er bra. Hva er fil-endelsen? 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Tiger er bra. Hva er fil-endelsen? .bin ...? *forventningsfull* 0 Siter
Vincent Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 .bin ...? *forventningsfull* Åpne fila i Stuffit Expander. Du finner den i "programmer"-mappa. 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Åpne fila i Stuffit Expander. Du finner den i "programmer"-mappa. Finner ikke den NOE sted! Kan jeg laste det ned, mon? 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Åpne fila i Stuffit Expander. Du finner den i "programmer"-mappa. Laster ned fra stuffit.com nå... Spanande! 0 Siter
Vincent Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Finner ikke den NOE sted! Kan jeg laste det ned, mon? Den følger med systemet. Søk i spotlight. klikk på skrivebordet. tast eple+mellomrom" - oppe til høyre, i den blå-hvite boksen- skriver du stuffit) (funker det ikke har du ikke 10.4) last evnt. ned herfra http://www.stuffit.com/mac/expander/ 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Den følger med systemet. Søk i spotlight. klikk på skrivebordet. tast eple+mellomrom" - oppe til høyre, i den blå-hvite boksen- skriver du stuffit) (funker det ikke har du ikke 10.4) last evnt. ned herfra http://www.stuffit.com/mac/expander/ Lette først på Spotlight, men nei. (Og det står vitterlig i epleinfoen at jeg har 10.4!) Nå har jeg lastet ned, men jeg må jo ha admin brukernavn og passord for å installere det! Og det har ikke jeg... Er jobben sin Mac. Gåttdæm, asså! 0 Siter
Vincent Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Lette først på Spotlight, men nei. (Og det står vitterlig i epleinfoen at jeg har 10.4!) Nå har jeg lastet ned, men jeg må jo ha admin brukernavn og passord for å installere det! Og det har ikke jeg... Er jobben sin Mac. Gåttdæm, asså! Det er en mening med alt. Også bruker/pass for å installere. Det kan jeg skjønne. :-) Du får spørre sjefen :-) 0 Siter
Vincent Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Lette først på Spotlight, men nei. (Og det står vitterlig i epleinfoen at jeg har 10.4!) Nå har jeg lastet ned, men jeg må jo ha admin brukernavn og passord for å installere det! Og det har ikke jeg... Er jobben sin Mac. Gåttdæm, asså! Har du spotlight har du 10.4 - yndet kalt Tiger (latterlig navn) 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Det er en mening med alt. Også bruker/pass for å installere. Det kan jeg skjønne. :-) Du får spørre sjefen :-) Sjefen hakke peiling, får høre med IT-ansvarlig Takk for hjelpa i alle fall! 0 Siter
Vincent Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Sjefen hakke peiling, får høre med IT-ansvarlig Takk for hjelpa i alle fall! Bare hyggelig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.