hare1365380455 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg skriver en oppgave på en bærbar pc, og da blir det skrevet i wordpad. Når jeg så sender det til den stasjonære pc'en blir det lagt i word. Men noe tekst er borte? Merkelige greier... 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Har du forsøkt å åpne det i wordpad på den andre maskinen også? Ellers anbefaler jeg at du installerer word på begge maskinene. MS er ikke alltid like god på konvertering mellom forskjellige dokumentformater. "................................." 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 Har du forsøkt å åpne det i wordpad på den andre maskinen også? Ellers anbefaler jeg at du installerer word på begge maskinene. MS er ikke alltid like god på konvertering mellom forskjellige dokumentformater. "................................." Jeg må nok få word på den bærbare også! Tusen takk for svar:) Mye arbeid å skrive noe på nytt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.