Gå til innhold

Ser gutta på damefotball?

Anbefalte innlegg

Gjest MrPimmel
Skrevet

Har inntrykk av at det ikke er like engasjerende ...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er vel stort sett bare venner og kjente av spillerne som ser på damefotball.

Skrevet

Niks, bare strandvolleyball. Og det er ikke fordi jeg liker volleyball.

Skrevet

Det er vel litt som dame-ishockey, tenker jeg. Det er for lite action, det går for sakte etc.

"...................................."

Gjest MrPimmel
Skrevet

Niks, bare strandvolleyball. Og det er ikke fordi jeg liker volleyball.

Du ville helst hatt dem nakne?

Gjest MrPimmel
Skrevet

Det er vel litt som dame-ishockey, tenker jeg. Det er for lite action, det går for sakte etc.

"...................................."

Da har du ikke sett på TV-fotball i dag. Akrobatikken ligger ikke mye tilbake, og farten er upåklagelig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da har du ikke sett på TV-fotball i dag. Akrobatikken ligger ikke mye tilbake, og farten er upåklagelig.

Klart det ser sånn ut for et utrent fotballøye.

Flertallet av spillerne er tross alt så elendige, sammenlignet med gutta, at det skapes sjanser i hist og pist.

Sett kvinnelandslaget i fotball opp til kamp mot et hvilket som helst gutter 15-lag, og de blir rundspilt.

Skrevet

Klart det ser sånn ut for et utrent fotballøye.

Flertallet av spillerne er tross alt så elendige, sammenlignet med gutta, at det skapes sjanser i hist og pist.

Sett kvinnelandslaget i fotball opp til kamp mot et hvilket som helst gutter 15-lag, og de blir rundspilt.

Så høyt opp som i 2.divisjon damer, så blir det gjerne 7-8 innkast innenfor en halvsirkel 10 meter fra linja. Huff.

Mrs. Wallace
Skrevet

Mannen her i huset ser det svært sjelden, og da utelukkende for å peke og le.

Gjest kjevla
Skrevet

Mannen her i huset ser det svært sjelden, og da utelukkende for å peke og le.

Gi han en med

Mrs. Wallace
Skrevet

Gi han en med

Kunne ikke falle meg inn. Jeg gir jamt blanke i både damefotball og hva han noen måtte mene om det.

Gjest kjevla
Skrevet

Kunne ikke falle meg inn. Jeg gir jamt blanke i både damefotball og hva han noen måtte mene om det.

for ei morsk dame:0)

Mrs. Wallace
Skrevet

for ei morsk dame:0)

Ikke så veldig. Bare tydelig.

;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg hadde vært mer skeptisk til en mann som ser på kvinnefotball. Det er bare et tidspørsmål før en sånn mann skifter kjønn og blir lesbisk.

Skrevet

Så høyt opp som i 2.divisjon damer, så blir det gjerne 7-8 innkast innenfor en halvsirkel 10 meter fra linja. Huff.

Fysj. Kvinnfolk er fæle. De suger.

"................................"

Skrevet

Jeg kjenner ingen menn som ser på damefotball. Synes det er kjedelig selv også.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Ja, det gjør vi! ;O) Men det er jo ingenting mot hva dere gjør!!!

Skrevet

Neida, flotte de, men de kommer neppe til å få særlig med folk til å se kampene sine, så lenge slike fenomener som 10-12 minutter bestående av kun innkast på samme flekken på bana, ikke er spesielt underholdende.

Skrevet

Du ville helst hatt dem nakne?

Jeg vet ikke om det hadde hjulpet. Kanskje.

fei1365380229
Skrevet

Jeg hadde vært mer skeptisk til en mann som ser på kvinnefotball. Det er bare et tidspørsmål før en sånn mann skifter kjønn og blir lesbisk.

Får virkelig ikke håpe du får døtre noen gang som vil begynne å sparke fotball med den holdningen der :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...