Gå til innhold

Ser gutta på damefotball?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det gjør vi! ;O) Men det er jo ingenting mot hva dere gjør!!!

Sant nok :-)

"............................."

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Sant nok :-)

"............................."

Heldigvis, får'n vel si ;O)

Skrevet

Heldigvis, får'n vel si ;O)

Aldri så galt at det ikke er godt for noe :-)

"................................."

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Aldri så galt at det ikke er godt for noe :-)

"................................."

;O)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Får virkelig ikke håpe du får døtre noen gang som vil begynne å sparke fotball med den holdningen der :(

Helt enig med deg.

Hvis jeg får døtre skal jeg nok få dem på andre spor i livet.

fei1365380229
Skrevet

Helt enig med deg.

Hvis jeg får døtre skal jeg nok få dem på andre spor i livet.

Av ren nysgjerrighet; hvilken idrett passer eller er morsom å se på når det gjelder jenter? På et rent profesjonelt og faglig nivå selvsagt, ikke fordi de har minst mulig tekstiler på seg :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Av ren nysgjerrighet; hvilken idrett passer eller er morsom å se på når det gjelder jenter? På et rent profesjonelt og faglig nivå selvsagt, ikke fordi de har minst mulig tekstiler på seg :)

Jeg ser ikke på sandvolleyball og den slags kroppslige utskeielser.

Svaret må bli ikke-tekniske idretter. F.eks. langrenn og den slags. Her sammenlignes ikke jentene med gutta, men med hverandre.

I fotball sammenlignes ferdighetene med guttenes, og her kommer de til kort på en paraolympics-aktig måte.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Svaret må bli ikke-tekniske idretter. F.eks. langrenn og den slags. Her sammenlignes ikke jentene med gutta, men med hverandre.

I fotball sammenlignes ferdighetene med guttenes, og her kommer de til kort på en paraolympics-aktig måte.

Hva med håndball da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva med håndball da?

Jeg er ikke håndballinteressert, verken hva menn eller kvinner angår.

Men så vidt jeg forstår på mange som er det er det de samme tekniske forskjellene der, men her på berget er vi så vant til kvinnehåndball at det sikkert ikke registreres. Dessuten vet jeg at enkelte foretrekker kvinnehåndball fordi håndball for mannfolk går for raskt.

Heller håndball enn fotball. Det er helt sikkert.

fei1365380229
Skrevet

Jeg syns nå fotball er drepende kjedelig samme om det er jenter og gutter jeg da.

Som mamma sa når hun spurte pappaen sin når hun var liten om hva som var hensikten med fotball. "Det er å skåre mål mellom de stolpene der det" sa pappaen. "Jammen, hvorfor står det en mann og stenger for da?" sa mamma.

Hva med turn og stuping, det er vel flotte idretter å se på?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg syns nå fotball er drepende kjedelig samme om det er jenter og gutter jeg da.

Som mamma sa når hun spurte pappaen sin når hun var liten om hva som var hensikten med fotball. "Det er å skåre mål mellom de stolpene der det" sa pappaen. "Jammen, hvorfor står det en mann og stenger for da?" sa mamma.

Hva med turn og stuping, det er vel flotte idretter å se på?

Det hender jeg ser på turn når det f.eks. er OL. Enig i at det en imponerende idrett. Men jeg har null greie på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...