Gå til innhold

Kombinasjon av medisiner


splitting

Anbefalte innlegg

Kan Trilafon og Lamictal kombineres med Reductil? Jeg har lest at SSRI og Reductil ikke lar seg kombinere, og nå som jeg har begynt med Lamictal er planen den at jeg skal seponere på Cipralex'n. Da er det kanskje greit å få skrevet ut Reductil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener dette går greit, så lenge det er etter du har seponert cipralex.Bruker du Cipralex sammen med reductil,, kan det gi noe som heter serotonergt syndrom, som kan være svært skadelig og farlig. Mener allikevel at du bør tenke deg godt om, mht til stemningsendring også med reductil, som hemmer seretoninoptak. Få en vurdering av legen din.Du må også ha BMI over 30 for og få skrevet det ut.Det beste ville vært og få litt hjelp og støtte til og legge om kostholdet ditt, hvis du vil redusere kiloene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...