Gå til innhold

Jeg HATER wiper!!

Anbefalte innlegg

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Dette forbannede spillet som griper tak i deg og ikke slipper før du har brukt mangfoldige timer på å sitte og trykke og trykke og trykke og trykke og trykke og trykke og trykke til absolutt ingen nytte. :o(

Gjest tjohoo
Skrevet

hmm, men du kan jo bare la være å spille det da? :o)

Gjest meridiansen
Skrevet

Det finns hjelp å få for folk med spillegalskap.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

hmm, men du kan jo bare la være å spille det da? :o)

Ja, hadde det bare vært så vel ;O) Hemmeligheten er nok å ikke begynne.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nå har jeg blitt hekta å!! Har du en taktikk på det her?

Skrevet

Jeg holder for ørene og synger høyt og skjærende til jeg glemmer dette innlegget...

En eller annen her inne minnet meg på min ungdoms lidenskap, nemlig Tetris. Og hadde jeg ikke vært så opptatt med taste-taste-taste, skulle vedkommende fått seg en aldri så liten overhaling!

;-)

Skrevet

Ja, hadde det bare vært så vel ;O) Hemmeligheten er nok å ikke begynne.

Akkurat som med røyking ;-)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg holder for ørene og synger høyt og skjærende til jeg glemmer dette innlegget...

En eller annen her inne minnet meg på min ungdoms lidenskap, nemlig Tetris. Og hadde jeg ikke vært så opptatt med taste-taste-taste, skulle vedkommende fått seg en aldri så liten overhaling!

;-)

hehehe ;O)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Akkurat som med røyking ;-)

Bare enda mer ødeleggende, spør du meg..

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Nå har jeg blitt hekta å!! Har du en taktikk på det her?

Vel, i o gmed at jeg får den til å gå opp 1 av femhundremillioner ganger, så kan jeg IKKE anbefale denne taktikken her:

Jeg prøver å konsentrere meg om den fargen det ser ut som det er mest av, og lager en kjemperekka av den, skjønner? Har også forsøkt å eliminere en og en farge, som nesten har funka et par ganger. Jeg er nå på det stadiet at jeg bare trykker uten mål o gmening. Mest for å ha noe å gjøre mens jeg venter på nye interessante innlegg fra dere dolere.. "himler med øya" Gi meg en lyd hvis du finner ut av det, da ;O)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vel, i o gmed at jeg får den til å gå opp 1 av femhundremillioner ganger, så kan jeg IKKE anbefale denne taktikken her:

Jeg prøver å konsentrere meg om den fargen det ser ut som det er mest av, og lager en kjemperekka av den, skjønner? Har også forsøkt å eliminere en og en farge, som nesten har funka et par ganger. Jeg er nå på det stadiet at jeg bare trykker uten mål o gmening. Mest for å ha noe å gjøre mens jeg venter på nye interessante innlegg fra dere dolere.. "himler med øya" Gi meg en lyd hvis du finner ut av det, da ;O)

Jeg prøvde å først ta de som det lå mange av sammen. Så begynte jeg helt øverst og jobbet meg nedover.. Trykke vilt har jeg og prøvd.. Ingenting hjelper. De som ligger på high score må ha juksa!! :P

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg prøvde å først ta de som det lå mange av sammen. Så begynte jeg helt øverst og jobbet meg nedover.. Trykke vilt har jeg og prøvd.. Ingenting hjelper. De som ligger på high score må ha juksa!! :P

Jepp, det er jeg overbevist om også! F**n ta dem!

Skrevet

Bare enda mer ødeleggende, spør du meg..

Self.

Gjest togli
Skrevet

;-)

Tetris, ja!! Jeg hadde alldeles dilla på det spillet for åtte år siden. Da jeg var sykemeldt i slutten av mitt første svangerskap hadde jeg problemer med å sove på natta. Satt gjerne til langt på natt og spilte tetris. natt til 17.juni 1997, klokka 03.30 var det brått slutt på dilla. Da gikk vannet og spillegalskapen var over ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er DRITGOD til å spille wiper! :-P

Jeg spiller til jeg klarer å ta brettet, thats it..

Kjæresten min, derimot, er ikke dritgod til å spille wiper og blir sittende en stund..Han kan ikke særlig med at jeg er bedre enn han på slike ting..:-o

Jeg synes tetris er verre..Der er jeg ikke noe flink, også blir jeg sittende&sittende..GRR!

Skrevet

Det finnes håp, Tootsieroll.

Jeg holdt på og holdt på jeg også, men så dabbet interessen heldigvis bare av.

Nå greier jeg meg fint uten ...

Bare prøv å holde deg unna, start med én dag.

Lykke til med avvenningen!

:o)

Skrevet

;-)

Tetris ja. Mannen min og jeg hadde konkurranse om highscoren.

Det gikk nesten i ett en periode. Det verste var at når jeg la meg for å sove og lukka igjen øynene, så så jeg bare disse blokkene komme dettende helt til jeg sovna.

Tetra betyr forresten fire - derav Tetris (alle blokkene består jo av fire element plassert forskjellig i forhold til hverandre). - Her kom det visst en liten leksjon på slutten - vet ikke hvorfor. Sikkert bare for å briefe med at jeg kan noe. - ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...