Gjest M.Angelica Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Tetris, ja!! Jeg hadde alldeles dilla på det spillet for åtte år siden. Da jeg var sykemeldt i slutten av mitt første svangerskap hadde jeg problemer med å sove på natta. Satt gjerne til langt på natt og spilte tetris. natt til 17.juni 1997, klokka 03.30 var det brått slutt på dilla. Da gikk vannet og spillegalskapen var over ;-) Åhh..er det sånn man blir kvitt avhengigheten?? 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Skrevet 7. juni 2005 Det finnes håp, Tootsieroll. Jeg holdt på og holdt på jeg også, men så dabbet interessen heldigvis bare av. Nå greier jeg meg fint uten ... Bare prøv å holde deg unna, start med én dag. Lykke til med avvenningen! ) Takk for tipset!! Det skal prøves. Jeg har jo hatt andre diller tidligere, som også har gått over av seg selv så vi får håpe denne er som de andre. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Åhh..er det sånn man blir kvitt avhengigheten?? Jepp, funker utmerket ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jepp, funker utmerket ;-) Jeg får ta meg en prat med samboer! Han er alt for avhengig av WoW (Pc-spill) Jeg er babysjuk og han er spill-avhengig. -Passer vel med et barn da? Hi hi =) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg får ta meg en prat med samboer! Han er alt for avhengig av WoW (Pc-spill) Jeg er babysjuk og han er spill-avhengig. -Passer vel med et barn da? Hi hi =) Ja, det er tross alt billigere å få baby (eller kanskje ikke? ;-)) enn å betale for avvenning! 0 Siter
muriel Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Tetris ja. Mannen min og jeg hadde konkurranse om highscoren. Det gikk nesten i ett en periode. Det verste var at når jeg la meg for å sove og lukka igjen øynene, så så jeg bare disse blokkene komme dettende helt til jeg sovna. Tetra betyr forresten fire - derav Tetris (alle blokkene består jo av fire element plassert forskjellig i forhold til hverandre). - Her kom det visst en liten leksjon på slutten - vet ikke hvorfor. Sikkert bare for å briefe med at jeg kan noe. - ;o) Wow.... da lærte jeg noe nytt i dag også :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.