Gå til innhold

Hvordan ligger Norema kjøkken i pris?

Anbefalte innlegg

Gjest pusse opp
Skrevet

Har et nytt Norema kjøkken ( har kjøpt leilighet), men liker ikke frontene. Finner ikke noen priser i noremakatalogen eller på internett, borl litt langt unna Norema butikk. Er det noen her som vet sånn ca hva bare ei skapdør koster i de billigste frontene? Hvordan ligger benkeplater i pris?

Skrevet

Jeg har ikke priser i hodet, men vi endte opp med benkeplater fra IKEA, for å si det sånn. :P Jeg syns det var svindyrt på Norema.

Gjest bebba
Skrevet

Jeg ville sjekket IKEA, de har de billigste kjøkkenene og like god kvalitet. Men aldeles ELENDIG service.

Gjest pusse opp
Skrevet

Jeg har ikke priser i hodet, men vi endte opp med benkeplater fra IKEA, for å si det sånn. :P Jeg syns det var svindyrt på Norema.

Da er nok sikkert frontene en del dyrere også. Jeg har den billigste fronten til Norema nå, men kunne tenke meg å oppgradere litt.

Gjest pusse opp
Skrevet

Jeg ville sjekket IKEA, de har de billigste kjøkkenene og like god kvalitet. Men aldeles ELENDIG service.

Ikea sine fronter passer ikke på norema skapstammer, orker ikke å skifte hele kjøkkenet.

Gjest stemmer ikke
Skrevet

IKEA har IKKE like god kvalitet som norema altså.. det er helt feil...ikea kjøkken er ikke no bra kjøkken.

Gjest pusse opp
Skrevet

Jeg har forresten fått god service på Ikea, jeg.

Gjest tror jeg da
Skrevet

Da er nok sikkert frontene en del dyrere også. Jeg har den billigste fronten til Norema nå, men kunne tenke meg å oppgradere litt.

Vårt Norema kjøkken kostet 20 000, med håndtak som kostet 200 kr pr. stykk. Tror benkeplaten koster rundt 500 kr, per meter og de selges tre meter lange..

Kan du ikke ringe til de og spørre??

Gjest pusse opp
Skrevet

Vårt Norema kjøkken kostet 20 000, med håndtak som kostet 200 kr pr. stykk. Tror benkeplaten koster rundt 500 kr, per meter og de selges tre meter lange..

Kan du ikke ringe til de og spørre??

Jo, jeg må nesten gjøre det. Var bare så nyskjerrig her i kveld. 200 kr pr håndtak var mye..

Gjest tror jeg da
Skrevet

Jo, jeg må nesten gjøre det. Var bare så nyskjerrig her i kveld. 200 kr pr håndtak var mye..

Ja vet.. Men den ble levert sånn. Vi "valgte" det ikke. Vi vet bare hvor mye de er verdt.

Skrevet

Vi vurderte å bytte noen av skapdørene på kjøkkenet med glassdører. En glassdør kostet 1500-2000,- kr ekstra, avhengig av bredde (og da var prisen av den tette døra trukket fra). Vi har ikke det rimeligste Norema-kjøkkenet, men heller ikke av de dyreste.

Til sammenlikning kostet en glassdør fra Ikea omlag en tiendedel av prisen den gangen.

Gjest bebba
Skrevet

IKEA har IKKE like god kvalitet som norema altså.. det er helt feil...ikea kjøkken er ikke no bra kjøkken.

Ikea har bra kvalitet på kjøkken. Det har jeg diskutert med mange fagfolk. Prisforskjellen ligger mest i elendig service. Noen er kanskje heldige og alt går greit, men jeg vet om flere tilfeller hvor det ikke gjør det og det tar evigheter å vente på det som mangler osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...