Gjest pusse opp Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Har et nytt Norema kjøkken ( har kjøpt leilighet), men liker ikke frontene. Finner ikke noen priser i noremakatalogen eller på internett, borl litt langt unna Norema butikk. Er det noen her som vet sånn ca hva bare ei skapdør koster i de billigste frontene? Hvordan ligger benkeplater i pris? 0 Siter
nanna Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg har ikke priser i hodet, men vi endte opp med benkeplater fra IKEA, for å si det sånn. Jeg syns det var svindyrt på Norema. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg ville sjekket IKEA, de har de billigste kjøkkenene og like god kvalitet. Men aldeles ELENDIG service. 0 Siter
Gjest pusse opp Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg har ikke priser i hodet, men vi endte opp med benkeplater fra IKEA, for å si det sånn. Jeg syns det var svindyrt på Norema. Da er nok sikkert frontene en del dyrere også. Jeg har den billigste fronten til Norema nå, men kunne tenke meg å oppgradere litt. 0 Siter
Gjest pusse opp Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg ville sjekket IKEA, de har de billigste kjøkkenene og like god kvalitet. Men aldeles ELENDIG service. Ikea sine fronter passer ikke på norema skapstammer, orker ikke å skifte hele kjøkkenet. 0 Siter
Gjest stemmer ikke Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg ville sjekket IKEA, de har de billigste kjøkkenene og like god kvalitet. Men aldeles ELENDIG service. IKEA har IKKE like god kvalitet som norema altså.. det er helt feil...ikea kjøkken er ikke no bra kjøkken. 0 Siter
Gjest pusse opp Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg ville sjekket IKEA, de har de billigste kjøkkenene og like god kvalitet. Men aldeles ELENDIG service. Jeg har forresten fått god service på Ikea, jeg. 0 Siter
Gjest tror jeg da Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Da er nok sikkert frontene en del dyrere også. Jeg har den billigste fronten til Norema nå, men kunne tenke meg å oppgradere litt. Vårt Norema kjøkken kostet 20 000, med håndtak som kostet 200 kr pr. stykk. Tror benkeplaten koster rundt 500 kr, per meter og de selges tre meter lange.. Kan du ikke ringe til de og spørre?? 0 Siter
Gjest pusse opp Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Vårt Norema kjøkken kostet 20 000, med håndtak som kostet 200 kr pr. stykk. Tror benkeplaten koster rundt 500 kr, per meter og de selges tre meter lange.. Kan du ikke ringe til de og spørre?? Jo, jeg må nesten gjøre det. Var bare så nyskjerrig her i kveld. 200 kr pr håndtak var mye.. 0 Siter
Gjest tror jeg da Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jo, jeg må nesten gjøre det. Var bare så nyskjerrig her i kveld. 200 kr pr håndtak var mye.. Ja vet.. Men den ble levert sånn. Vi "valgte" det ikke. Vi vet bare hvor mye de er verdt. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Vi vurderte å bytte noen av skapdørene på kjøkkenet med glassdører. En glassdør kostet 1500-2000,- kr ekstra, avhengig av bredde (og da var prisen av den tette døra trukket fra). Vi har ikke det rimeligste Norema-kjøkkenet, men heller ikke av de dyreste. Til sammenlikning kostet en glassdør fra Ikea omlag en tiendedel av prisen den gangen. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 IKEA har IKKE like god kvalitet som norema altså.. det er helt feil...ikea kjøkken er ikke no bra kjøkken. Ikea har bra kvalitet på kjøkken. Det har jeg diskutert med mange fagfolk. Prisforskjellen ligger mest i elendig service. Noen er kanskje heldige og alt går greit, men jeg vet om flere tilfeller hvor det ikke gjør det og det tar evigheter å vente på det som mangler osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.