Gå til innhold

Hvordan tørker dere støv?

Anbefalte innlegg

Gjest Cityrella
Skrevet

hvis man vasker ordentlig blir ikke støvet sittende igjen i flekker, har i allefall aldri opplevd det jeg! helt skinnende rent og støvfritt etterpå.

Det støvet som blir liggende igjen er det fine støvet som ikke er så lett å se. Det er det støvet som er plagsomt for allergikere og astamtikere.

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

11

• Tootsieroll1365380854

10

• Osiris

7

• mrxx

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Det har jeg gjort! :-o

Jeg vannet en palme rett igennom..Egentlig skjedde det ikke så mye..Tven lagde litt mystisk lyd, også var tvbildet i sånn lysegrønnpastell i en 14 dagers tid..

Nå er den helt frisk igjen, og palmen har flyttet til tryggere breddegrader..;-)

Flink, ikke sant?;-)

*ler så jeg griner*

Gjest Cityrella
Skrevet

hehe, kommer helt an på hvem som er gjest ;O) Neida, gjør jo vanligvis ikke det, men like viktig som kampen er sendinga tre timer i forveien, så selv om gjestene gjør sin entrè når kampen starter, har jeg hatt avknappforbud i maaaange timer...

Uff.. det hørtes slitsom ut med slik en TV-slave.

Kanskje tørke støv før sendinga da? Så du ikke risikerer å skifte kanal med kluten.. ;)

Skrevet

Det har jeg gjort! :-o

Jeg vannet en palme rett igennom..Egentlig skjedde det ikke så mye..Tven lagde litt mystisk lyd, også var tvbildet i sånn lysegrønnpastell i en 14 dagers tid..

Nå er den helt frisk igjen, og palmen har flyttet til tryggere breddegrader..;-)

Flink, ikke sant?;-)

Hehe, du er ikke den første som vasker tv'en innvendig. Bra hele dritten ikke kortsluttet, så du måtte sende den til doktor'n.

mil1365380270
Skrevet

Sånne antistatiske ark, av og til ajax og vann med microfiberklut. Her er det til enhver tid så gnistrende rent at vi må bruke solbriller inne *strever med å holde nesa tilbake*

Skrevet

Ja, blomster på tv'en er kjempe skummelt. Andre småting også for den saks skyld, som kan greie å ramle den i den. Tv'en er ingen hylle da, oppå den skal det ikke stå noen ting! ;)

Enig, bør helst ikke stå noe der, mange som tetter igjen luftehullene så tv'en gisper etter luft.

Skrevet

Har sett at mange som har blomster på tv'en som de vanner. Det kan fort renne ut igjen og ned i tv'en.

Ikke??

laguna1365380434
Skrevet

*ler så jeg griner*

:-)

DET gjorde ikke kjæresten..Han ble heller ganske stram..:-o

Jeg fikk en av de lengre talene om idioti generelt og brannfare&elektrosjokk i særdeleshet..

(og om damer som MÅ ha planter&ting&nips overalt..Jeg har ikke hørt ham så veltalende siden jeg hang opp tørkestativ på dodøra i akkurat passe skallehøyde for ham, og som dessuten gjør lukkemulighetene på nevnte dør til en risikosport..;-))

Men det var en ganske intersant opplevelse å se alle programmene i lysegrønt..

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Uff.. det hørtes slitsom ut med slik en TV-slave.

Kanskje tørke støv før sendinga da? Så du ikke risikerer å skifte kanal med kluten.. ;)

Ja, det er vel det som er mest ønskelig. Han trenger heldigvis ikke se ALL fotball, slik som enkelte, så siden det kun er ett lag som gjelder, så unner jeg ham så gjerne det ;O)

laguna1365380434
Skrevet

Hehe, du er ikke den første som vasker tv'en innvendig. Bra hele dritten ikke kortsluttet, så du måtte sende den til doktor'n.

Det var nok bare flaks..Den lagde noen ganske sinte lyder..:-)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg fikk en av de lengre talene om idioti generelt og brannfare&elektrosjokk i særdeleshet..

(og om damer som MÅ ha planter&ting&nips overalt..Jeg har ikke hørt ham så veltalende siden jeg hang opp tørkestativ på dodøra i akkurat passe skallehøyde for ham, og som dessuten gjør lukkemulighetene på nevnte dør til en risikosport..;-))

Slutt, jeg orker ikke mer!! ;O)

Gjest Cityrella
Skrevet

Ja, det er vel det som er mest ønskelig. Han trenger heldigvis ikke se ALL fotball, slik som enkelte, så siden det kun er ett lag som gjelder, så unner jeg ham så gjerne det ;O)

Joda, noen interesser må man jo kunne ha, sålenge de ikke tar over alt.

Det som slo meg nå er hvorfor HAN ikke tørker av skjermen selv? Du bryr deg vel ikke om laget hans er litt grått? ;)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Joda, noen interesser må man jo kunne ha, sålenge de ikke tar over alt.

Det som slo meg nå er hvorfor HAN ikke tørker av skjermen selv? Du bryr deg vel ikke om laget hans er litt grått? ;)

joda, det hender han glimter til, men jeg tror rett og slett ikke han ser hvor mye det var før det er borte. Jeg tenker mest på at de som kommer for å se kampene, men mest sannsynlig er de akkurat like sløve som min egen kamphane når det gjelder å oppdage støv. Dessuten er det andre, viktigere ting jeg foretrekker å bruke "masetid" på.

Gjest trultemor25
Skrevet

*fnis*

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg bruker sånne filtkluter ellre hva det er, sånne man får kjøpt i 10-pack, rosa, gule, blå og hvite og sånne vet dere. Disse klutene blir brukt til alt. Klut på kjøkkenet, på badet, støvklut, tørke-fuglebæsj-klut.. ja.. you see. Altså ikke en og samme klut til alt dette her da. Så vasker jeg de så er det ned i ren-klut-skuff. Har mange kluter.

Tørker støv med en fuktig slik en klut når jeg får ånden over meg eller på veldig utsatte og synlige steder før vi får gjester.

Skrevet

Ingen fare med vår klut på tv'en, så lenge den kun er våt og ikke dryppende. Men skummelt hvis det drypper vann ned i kjøreribbene på tv'en.

Har sett at mange som har blomster på tv'en som de vanner. Det kan fort renne ut igjen og ned i tv'en.

*Grøss* Alt som får ligge oppå tv'n min er fjernkontrollene, når de ikke ligger på salongbordet da. Alt annet er _strengt_forbudt_ oppå tv'n!

Mrs. Wallace
Skrevet

Til støvtørking bruker jeg den geniale Swiffer-kosten.

Da synes til og med jeg det er ok å drive med sånt. ;o)

Gjest Cityrella
Skrevet

Jeg bruker sånne filtkluter ellre hva det er, sånne man får kjøpt i 10-pack, rosa, gule, blå og hvite og sånne vet dere. Disse klutene blir brukt til alt. Klut på kjøkkenet, på badet, støvklut, tørke-fuglebæsj-klut.. ja.. you see. Altså ikke en og samme klut til alt dette her da. Så vasker jeg de så er det ned i ren-klut-skuff. Har mange kluter.

Tørker støv med en fuktig slik en klut når jeg får ånden over meg eller på veldig utsatte og synlige steder før vi får gjester.

De der 10 pack klutene vaskes vel ikke? De kaster jeg når de har gjort sitt.

Kluter til gejnbruk investerer jeg litt mer i.

Gjest trultemor25
Skrevet

De der 10 pack klutene vaskes vel ikke? De kaster jeg når de har gjort sitt.

Kluter til gejnbruk investerer jeg litt mer i.

Jeg vasker de. Kluter er ikke en ting jeg gidder å bruke mye penger på. De gjør nytta si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...