Gå til innhold

Hvordan tørker dere støv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med en godt oppvridd microfiberklut. Blanke flater gnir jeg over med en tørr microfiberfiberklut.

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

11

• Tootsieroll1365380854

10

• Osiris

7

• mrxx

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er enda skumlere med tørr (mikro) klut på tv'n... Har faktisk opplevd at tv'n skifta kanal helt på egen hånd da jeg tørket med tørr mikro-klut. Det sier kanskje mest om meg, men... Jeg skylder det på dårlig opplæring hjemmefra ;O)

jeg slår alltid av tv når jeg tørker støv så jeg har aldri opplevd at den skifter kanal.

Skrevet

Min polske hushjelp skjønte ikke spørsmålet.

Skrevet

Når sant skal sies vasker jeg skjermen på tv'en med vått, altså sånn jif spray jeg og. Men bare skjermen, og med sånn anti-static spray, tørker av med papir. Da holder støvet seg borte lenger:)

i stedet for antistatic spray så er det mye billigere å bruke et par dråper skyllemiddel i vann. :o)

Skrevet

Jeg bruker hushjelp.

Er stillingen besatt?

Gjest antigüedades
Skrevet

Er stillingen besatt?

Ikke hvis noen gjør det billigere og bedre.

Eller mente du min stilling?

:-)

Skrevet

Ikke hvis noen gjør det billigere og bedre.

Eller mente du min stilling?

:-)

Men dette er da ikke Mr. Pimmel?

Gjest Cityrella
Skrevet

i stedet for antistatic spray så er det mye billigere å bruke et par dråper skyllemiddel i vann. :o)

Det er mulig, men det er mye lettere å bare spraye på en dusj med ferdigkjøpt spray. Jeg har vel aldri vært særlig økonomisk;)

Skrevet

Det er mulig, men det er mye lettere å bare spraye på en dusj med ferdigkjøpt spray. Jeg har vel aldri vært særlig økonomisk;)

Jeg syns det blir så mange flasker og så mye rot med et middel til et spesifikt formål. Tenker litt på det unødige søppelberget, så jeg er veldig glad i alt som har flerbruksmuligheter.

Gjest Cityrella
Skrevet

Jeg syns det blir så mange flasker og så mye rot med et middel til et spesifikt formål. Tenker litt på det unødige søppelberget, så jeg er veldig glad i alt som har flerbruksmuligheter.

Det blir jo ikke noe mer søppel om man bruker 3 ulike flasker enn om man bruker 1 da. Man har jo da 3 ganer lengre av de tre enn hvis man skulle brukt bare en vet du.

Klart det tar litt plass å ha mange ulike flasker og midler, men plassen har jeg, så jeg synes det er praktisk å bruke det som finnes der ute for å gjøre den kjedelige vasken litt enklere.

Skrevet

Det blir jo ikke noe mer søppel om man bruker 3 ulike flasker enn om man bruker 1 da. Man har jo da 3 ganer lengre av de tre enn hvis man skulle brukt bare en vet du.

Klart det tar litt plass å ha mange ulike flasker og midler, men plassen har jeg, så jeg synes det er praktisk å bruke det som finnes der ute for å gjøre den kjedelige vasken litt enklere.

Det blir jo søppel av tomflaskene. :o) Skyllemiddel er jo i konsentrert form og det varer lengre og da bruker man ikke så mye emballasje per desiliter ferdig produkt.

Gjest Cityrella
Skrevet

Det blir jo søppel av tomflaskene. :o) Skyllemiddel er jo i konsentrert form og det varer lengre og da bruker man ikke så mye emballasje per desiliter ferdig produkt.

Eh.. jeg kommer aldri til å sitte å lage meg et lite vannkar med skyllemiddel i for å vaske tv'en. SÅ mye søppel sparer man nok ikke av det. Det finnes faktisk refill til de fleste av flaskene også som utgjør mindre søppel.

Gjest Cityrella
Skrevet

Glemte å si at det jo blir søppel av skyllemiddel flaskene også. Og de andre midlene er faktisk konsentrert de også, er ikke mye som skal til skjønner du.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Hmmm... Lurer på hvor mange av gutta som har lest denne tråden, jeg ;O)

Skrevet

Microklut med vann - -eller støvsuger med myk børste på.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Men dette er da ikke Mr. Pimmel?

Stadig noen som kødder.

Skrevet

Glemte å si at det jo blir søppel av skyllemiddel flaskene også. Og de andre midlene er faktisk konsentrert de også, er ikke mye som skal til skjønner du.

Du får tro og mene og bruke akkurat hva du vil. Jeg har aldri ment å komme med en moralsk pekefinger her. Men det blir unektelig mye mindre søppel av produkt som selges i konsentrert form og skal blandes ut hjemme, enn av de som er av typen som sprayes rett på.

Fortsett å bruke sprayproduktene du når det er de du liker.

Gjest Cityrella
Skrevet

Du får tro og mene og bruke akkurat hva du vil. Jeg har aldri ment å komme med en moralsk pekefinger her. Men det blir unektelig mye mindre søppel av produkt som selges i konsentrert form og skal blandes ut hjemme, enn av de som er av typen som sprayes rett på.

Fortsett å bruke sprayproduktene du når det er de du liker.

Beklager, men du har nok litt lite peiling på sånne varer som du kaller dem. mange av dem, de fleste er jo konsentrerte, og skal også faktisk tilsettes litt vann i flaska før bruk.

Uansett, ikke dette som gir søppel, det er heller esken rundt tannkrem tuba ol.

Skrevet

Beklager, men du har nok litt lite peiling på sånne varer som du kaller dem. mange av dem, de fleste er jo konsentrerte, og skal også faktisk tilsettes litt vann i flaska før bruk.

Uansett, ikke dette som gir søppel, det er heller esken rundt tannkrem tuba ol.

Jeg tror ikke du har kunnskap av hva jeg vet eller ikke om dette. Det er nettopp på grunn av det jeg vet at jeg begrenser antall plastflasker jeg kjøper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...