Gå til innhold

Arg! Dette været!

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Klokka 8 våkna jeg i dag da, halv åtte for å være helt nøyaktig, og ute var det sol fra skyfri himmel. Det var så lyst så jeg fikk ikke sove noe mer så jeg sto opp, titta ut av vinduet og tenkte "dette blir en herlig dag!" Jeg satte i gang med å gjøre litt husarbeid sånn at jeg kunne sitte ute i sola med god samvittighet resten av dagen. Jeg dro og handla og var ferdig med det jeg skulle før klokka 11 (ja, tenk det!). Men hva skjer så? Jo, det blir overskya! Erd et ikke typisk!? Hva skal man med skyfri himmel og sol klokka 8 om morran da? Det er NÅ jeg trenger sola, ikke klokka 8 i dag tidlig! Det er NÅ jeg kunne ha sitti ute og sola meg og blitt brun på magen. ARG! Hva skal jeg finne på nå da? Gjør mer husarbeid? *sukk*

I går var det hakket værre da. Da hadde jeg iført mg shorts og bikinitopp og inntatt plassen ute i sola. Så gikk det 2 sekunder, så kom DEN skya som forble der resten av dagen.

Jeg vil ha soooool!!

Skrevet

Akkurat som om jeg skulle ha skrevet det selv. Hadde planlagt dagen som deg. Nå sitter jeg her - inne i stua med terrassedøra åpen og småfryser i korterma.Vi skriver 7. juni, nå vil vi ha varme og sol!

Skrevet

Akkurat som om jeg skulle ha skrevet det selv. Hadde planlagt dagen som deg. Nå sitter jeg her - inne i stua med terrassedøra åpen og småfryser i korterma.Vi skriver 7. juni, nå vil vi ha varme og sol!

skorpionfisken
Skrevet

Vi som bor langt mot nord, har lært at hvis det er sol klokka 8 om morgenen, ja så tusler vi ut klokka 8. Tar frokost i sola, koser oss med avisa og nyter godværet. Vi vet av erfaring at gråværet ofte ikke er langt unna.

Husarbeide gjør vi i dårlig vær, så på gode sommerdager hoper det seg opp med ting som skulle vært gjort.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

hmmmm hvis du fryser er det kanskje en ide å lukke døra? ;)

Skrevet

De siste dagene har det variert fra sol og blå himmel til regn hvert 20. minutt hele jæskla døgnet! Bor i Trondheim, det ustabile værets hovedstad :P

Skrevet

Steike, hvis jeg hadde åpna verandadøra, ville jeg fryst ihjæl ;P

Skrevet

Helt enig.

Jeg er i aprilmodus enda.

Mai susa forbi som en kald vind, og så langt i juni har det stort sett regna i 12 grader.

(Og vi som driver og maler huset. Snakk om klatting!)

Gjest finnmarkingen
Skrevet

Du må nok lære deg å leve som en finnmarking, ut og sitt på sparken det lille øyblikket sommeren er på besøk.

;-))

Skrevet

Det har f.... meg vært så kaldt at det er nifst. Har vært ute hele dagen i noen helger og jeg har i et par av tilfellene kledd meg i varmedress og sist nå i helgen, altså 4 juni......koselig.

Skrevet

hmmmm hvis du fryser er det kanskje en ide å lukke døra? ;)

Klart jeg kan det, men er da godt med frisk luft og vet du :-), er jo sommer så nå skulle jeg vært utendørs.

Tok på meg en collegegenser så jeg sitter fremdeles i stua og venter på sola jeg..!

Gjest midia
Skrevet

Ja fy søren!

Her hagler det innimellom de bitte små solgløttene.

3-4 grader på natta er det å jeg som har sådd så fine blomster som skulle settes ut i mai,de står fremdeles i vinduskarmen.

Tror jeg får dele dem opp å plante dem i krukker inn jeg før de vokser seg ut av minidrivhuset.

Gjest solkongen
Skrevet

Hehe, jeg fikk en time i sola før det skya over. Men det var bikkjekaldt innimellom vindkastene.

Fikk bare solt fronten så har hvit bakside ; )

Gjest trultemor25
Skrevet

Hehe, jeg fikk en time i sola før det skya over. Men det var bikkjekaldt innimellom vindkastene.

Fikk bare solt fronten så har hvit bakside ; )

Jeg får også bare solt fronten for jeg har stooooor mage. Satser på at det blir bedre i morra, er meldt fint i morra og torsdag her jeg bor. Så da satser jeg på en dag ute i sola i morra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...