Gjest knoter Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Noen som vet det engelske ordet/uttrykket for framdriftsplan?? Meget takknemlig for svar ;-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Scedule? Hm, så ikke riktig ut... Schedule? 0 Siter
Gjest Vanity Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Kan bruke både schedule progress plan plan of progress work plan schedule of work Ifølge den elektroniske ordboka jeg har på jobb... 0 Siter
angelica2 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Progress report er det jeg har brukt i alle rapporter jeg har laget på engelsk. 0 Siter
Gjest knoter Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Mange takk :-) Tror jeg kan bruke schedule ja, skulle rette noen andres arbeid og der sto det "progressplan" skrevet i ett ord. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Du har fått mange gode forslag, men jeg vil kanskje tro at det kan være forskjell mellom fagmiljøer. Ikke minst kan det også være forskjell mellom USA og GB 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.