Gjest trultemor25 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Er det vanlig at klærne skal bli så varme at det nesten ikke går an å ta i de? Tok ut lofilteret for å tømme dette for lo og det var svinaktig varmt, brant meg litt. Er det vanlig at det skal bli så varmt? Tror jeg lar maskina avkjøle seg litt før jeg tørker neste lass. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Vår blir ikke så varm. Har du sjekket at luften går ut, at det ikke er tett etter filteret? 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Vår blir ikke så varm. Har du sjekket at luften går ut, at det ikke er tett etter filteret? Det blir grisevarmt inne på badet også 0 Siter
Gjest josefine 1 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Ikke i vår tørketrommel. Er det første gang du bruker den ? Har det vært det tidligere da ? MEN en gang her så var klæra kjempevarme, varsellyden om at klæra var tørre startet heller ikke. Bare klæra på toppen var knusktørre, mens de i bånn var fuktige. Det viste seg at reima rundt selve trommelen hadde røket, så da gemalen byttet den var klæra normalt tørre igjen. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Det blir grisevarmt inne på badet også Har du kondenstrommel, skal du sikkert vaske kjøleribbene, har du gjort det? Kan ikke noe om det her, bare for å ha sagt det :-) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Varmt på badet/rommet der den står blir det. Prøv å rengjøre kondenseneheten. Hjelper ikke det må du lokalisere hvor tempraturføleren sitter, og ta en titt på den. 0 Siter
Excelsion Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Min blir også varm, synes det er en selvfølge jeg, den bruker jo en EKSTREM temperatur på å tørke klærne.. Men jeg har ett sånn skåneprogram på min, hvor den bruker lengre tid, men er mer skånsom og bruker mye lavere temperatur. Bruker stort sett den jeg, sliter ikke så mye på klærne heller. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Min blir også varm, synes det er en selvfølge jeg, den bruker jo en EKSTREM temperatur på å tørke klærne.. Men jeg har ett sånn skåneprogram på min, hvor den bruker lengre tid, men er mer skånsom og bruker mye lavere temperatur. Bruker stort sett den jeg, sliter ikke så mye på klærne heller. Sikkert rett. Vaskesjefen er i gang med tørking. Og varme er de. 0 Siter
Gjest josefine 1 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Varmt på badet/rommet der den står blir det. Prøv å rengjøre kondenseneheten. Hjelper ikke det må du lokalisere hvor tempraturføleren sitter, og ta en titt på den. Når det er på tide at kondensenheten skal vaskes/renses, så går ikke tørketrommelen min i dethele tatt. Jeg tror heller det er selve drivreima til trommelen som har røket. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Når det er på tide at kondensenheten skal vaskes/renses, så går ikke tørketrommelen min i dethele tatt. Jeg tror heller det er selve drivreima til trommelen som har røket. Det høres jo når den slutter å elte klær. Hun er vel ikke døv?:-) 0 Siter
Gjest josefine 1 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Det høres jo når den slutter å elte klær. Hun er vel ikke døv?:-) Trommelen stopper ikke om reima er røket, den durer å går for det. Så neida, du trenger ikke være døv om det er den. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Trommelen stopper ikke om reima er røket, den durer å går for det. Så neida, du trenger ikke være døv om det er den. Da må det være reim til vifta på din trommel. Uansett dette skal et overopphetningsvern ta seg av. 0 Siter
Gjest antigüedades Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Dæffor blir klærne ustlitt og vasne så fort, de tåler ikke den høye temperaturen. Ikke særlig konsekvent å vaske dem på 30, og så tørke dem på 120 grader? De tåler ikke 120 grader. Ikke bomull heller. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Har du kondenstrommel, skal du sikkert vaske kjøleribbene, har du gjort det? Kan ikke noe om det her, bare for å ha sagt det :-) Nei, har ikke gjort det, det må jeg prøve. Hvis jeg skjønner åssen jeg skal gjøre det. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Trommelen stopper ikke om reima er røket, den durer å går for det. Så neida, du trenger ikke være døv om det er den. Tøyet snurrer rundt inni der, så da har den vel ikke røket? 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Dæffor blir klærne ustlitt og vasne så fort, de tåler ikke den høye temperaturen. Ikke særlig konsekvent å vaske dem på 30, og så tørke dem på 120 grader? De tåler ikke 120 grader. Ikke bomull heller. Nå tørker jeg bare sokker og truser, slitne t-skjorter, sengetøy og håndklær da. 0 Siter
Gjest josefine 1 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Tøyet snurrer rundt inni der, så da har den vel ikke røket? Nei da har den ikke røket. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Tøyet snurrer rundt inni der, så da har den vel ikke røket? Sikkert ikke no gæærn med den. Det lukter vel ikke svidd?:-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Sikkert ikke no gæærn med den. Det lukter vel ikke svidd?:-) Nei, blir bare innmari varmt. Men nå hadde jeg tørka i 2 omganger rett etterhverandre i stad da. Kanskje derfor den ble så varm? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Nei, blir bare innmari varmt. Men nå hadde jeg tørka i 2 omganger rett etterhverandre i stad da. Kanskje derfor den ble så varm? Den skal nok være så varm på full varme. Forsøk skånetemp. om du syns den er for varm. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.