Gå til innhold

FLAGGDAG ! :)

Gjest hurra enda en gang !

Anbefalte innlegg

Gjest hurra enda en gang !
Skrevet

Det jo flaggdag i dag - opp med flagget godtfolk !

Unionsoppløsningen må jo markeres ! :)

Hører at det er mange som har glemt dagen, nesten ingen flagg å se her omkring. Håper det er bedre der du bor !

Skrevet

Jeg har huska det! Selv om jeg egentlig syns at Norge og Sverige fortsatt burde vært ett land så flagger jeg i dag.

Skrevet

Flagget var ikke oppe på Stifstgården i Trondheim i dag tidlig. Securitas har jobben med det og de hadde glemt det. Pinlig for Statsbygg at flagget ikke er oppe til riktig tid på en kongebolig.....

Skrevet

Aha! Så det var derfor naboen flagga her ja.

...og det vil da også si at jeg ikke har tenkt på det engang, så flagget henger ikke ute hos oss.

Vi flagger egentlig aldri på flaggdager utenom 17.mai. Ellers blir det på bursdager. Har ikke flaggstang heller, men et sånt terrasseflagg.

:)

Skrevet

Aha! Så det var derfor naboen flagga her ja.

...og det vil da også si at jeg ikke har tenkt på det engang, så flagget henger ikke ute hos oss.

Vi flagger egentlig aldri på flaggdager utenom 17.mai. Ellers blir det på bursdager. Har ikke flaggstang heller, men et sånt terrasseflagg.

:)

Du behøver ikke ha dårlig samvittighet. Det er bare offentlige bygg som har plikt til å flagge på offentlige flaggdager. For oss andre er det frivillig.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det er vel ikke pålagt å flagge?

Ingen kommunale flagg oppe i vår kommune.

Skrevet

Vi har heist flagget, men det er skuffende få av naboene som har gjort det samme...

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg og naboen flagger vi. Men vi bor kanskje ikke der du bor...

:o)

Gjest kunne ikke dy meg
Skrevet

Her flagrer folk

Jøss, flagrer de virkelig? Du mener, at de har flagrende gevanter eller slik?

Eller mener du å si at de flagger?

:-)

Gjest trultemor25
Skrevet

Jøss, flagrer de virkelig? Du mener, at de har flagrende gevanter eller slik?

Eller mener du å si at de flagger?

:-)

Det var bare en humoristisk måte å si at de flagger på. Alstå har flagg ute.

Skrevet

Jeg var så trøtt i morrest at da vi kom til barnehagen og så at de hadde flagget ute på begge avdelingene tenkte jeg:"Jøss? Har de bursdagsbarn på begge avdelingene i dag?" *Hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...