Gjest hurra enda en gang ! Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Det jo flaggdag i dag - opp med flagget godtfolk ! Unionsoppløsningen må jo markeres ! Hører at det er mange som har glemt dagen, nesten ingen flagg å se her omkring. Håper det er bedre der du bor ! 0 Siter
Osiris Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg har huska det! Selv om jeg egentlig syns at Norge og Sverige fortsatt burde vært ett land så flagger jeg i dag. 0 Siter
Osiris Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Flagget var ikke oppe på Stifstgården i Trondheim i dag tidlig. Securitas har jobben med det og de hadde glemt det. Pinlig for Statsbygg at flagget ikke er oppe til riktig tid på en kongebolig..... 0 Siter
amber sun Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Aha! Så det var derfor naboen flagga her ja. ...og det vil da også si at jeg ikke har tenkt på det engang, så flagget henger ikke ute hos oss. Vi flagger egentlig aldri på flaggdager utenom 17.mai. Ellers blir det på bursdager. Har ikke flaggstang heller, men et sånt terrasseflagg. 0 Siter
Osiris Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Aha! Så det var derfor naboen flagga her ja. ...og det vil da også si at jeg ikke har tenkt på det engang, så flagget henger ikke ute hos oss. Vi flagger egentlig aldri på flaggdager utenom 17.mai. Ellers blir det på bursdager. Har ikke flaggstang heller, men et sånt terrasseflagg. Du behøver ikke ha dårlig samvittighet. Det er bare offentlige bygg som har plikt til å flagge på offentlige flaggdager. For oss andre er det frivillig. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Det er vel ikke pålagt å flagge? Ingen kommunale flagg oppe i vår kommune. 0 Siter
lurulf Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Vi har heist flagget, men det er skuffende få av naboene som har gjort det samme... 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg og naboen flagger vi. Men vi bor kanskje ikke der du bor... ) 0 Siter
Gjest kunne ikke dy meg Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Her flagrer folk Jøss, flagrer de virkelig? Du mener, at de har flagrende gevanter eller slik? Eller mener du å si at de flagger? :-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jøss, flagrer de virkelig? Du mener, at de har flagrende gevanter eller slik? Eller mener du å si at de flagger? :-) Det var bare en humoristisk måte å si at de flagger på. Alstå har flagg ute. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg var så trøtt i morrest at da vi kom til barnehagen og så at de hadde flagget ute på begge avdelingene tenkte jeg:"Jøss? Har de bursdagsbarn på begge avdelingene i dag?" *Hehe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.