Gå til innhold

Hovedpulsåren - kramper?

Anbefalte innlegg

creep1365380856
Skrevet

Well, hvor skal jeg begynne... Altså, jeg driver litt med selvskading, og nå i de to siste månedene har jeg hatt noe som likner på krampe i låret og på halsen. Det er pulsårene som jobber, jeg merker det, de dunker og banker og det er sammentrekninger inni der og herregud. Mamma kjente på låret mitt og sa at hun kjente det banket sinnssykt hardt inni der. Det er pulsåren som jobber, sa hun. Men den skal ikke jobbe så hardt.Noen som vet hva dette kommer av? Har spurt noen (ingen fagfolk, though), hun ene sa at det kan hende jeg har mistet mye blod, og han andre sa at det kan være hjertet...

Gjest Usunne greier, du
Skrevet

Best å avslutte "leken" mens den ennå er god, med mindre du vil ha varige mèn?

creep1365380856
Skrevet

Best å avslutte "leken" mens den ennå er god, med mindre du vil ha varige mèn?

Hei du!

Ja, god idè, men akk så vanskelig. Har holdt på i fem år nå, så det begynner jo å bli en stund...

Gjest papirtiger
Skrevet

Dette bør du definitivt spørre legen din om. Dere bør også snakke om selvskadingen din.

Selvskading kan gi varige men. Vet om flere som har ødelagt nervene i armene, og dermed mistet noe av bevegeligheten i hendene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...