creep1365380856 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Well, hvor skal jeg begynne... Altså, jeg driver litt med selvskading, og nå i de to siste månedene har jeg hatt noe som likner på krampe i låret og på halsen. Det er pulsårene som jobber, jeg merker det, de dunker og banker og det er sammentrekninger inni der og herregud. Mamma kjente på låret mitt og sa at hun kjente det banket sinnssykt hardt inni der. Det er pulsåren som jobber, sa hun. Men den skal ikke jobbe så hardt.Noen som vet hva dette kommer av? Har spurt noen (ingen fagfolk, though), hun ene sa at det kan hende jeg har mistet mye blod, og han andre sa at det kan være hjertet... 0 Siter
Gjest Usunne greier, du Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Best å avslutte "leken" mens den ennå er god, med mindre du vil ha varige mèn? 0 Siter
creep1365380856 Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Skrevet 7. juni 2005 Best å avslutte "leken" mens den ennå er god, med mindre du vil ha varige mèn? Hei du! Ja, god idè, men akk så vanskelig. Har holdt på i fem år nå, så det begynner jo å bli en stund... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Dette bør du definitivt spørre legen din om. Dere bør også snakke om selvskadingen din. Selvskading kan gi varige men. Vet om flere som har ødelagt nervene i armene, og dermed mistet noe av bevegeligheten i hendene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.