Gå til innhold

Imponere sosionom

Anbefalte innlegg

Gjest Thaomas
Skrevet

Jeg har behov for å imponere en sosionom-berte. Hva gjør jeg? Er egentlig litt blå, om dere forstår. Har aldri vært i nærheten av sosiale ytelser, bortsett fra pappas penger for X-antall år siden.

Skrevet

Skal du sjekke dama opp eller er du ute etter ytelser i form av penger? :o

Gjest dina2
Skrevet

Skal du sjekke dama opp eller er du ute etter ytelser i form av penger? :o

Ja, det samme lurte jeg på:)

Skrevet

...hehe, for å si det sånn, jeg tror den beste måten du kan imponere ei sosionomberte på, er å ham minst mulig peil på de sosialeytelsene..:-)

Gjest Thaomas
Skrevet

...hehe, for å si det sånn, jeg tror den beste måten du kan imponere ei sosionomberte på, er å ham minst mulig peil på de sosialeytelsene..:-)

Skal ha dama til privat bruk. Trenger ikke penger, men vil imponere med litt sosialkunnskap. GO SLUMMING med andre ord.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Skal ha dama til privat bruk. Trenger ikke penger, men vil imponere med litt sosialkunnskap. GO SLUMMING med andre ord.

Så sympatisk som du virker får du garantert bunndrag med en gang. Bare å kjøre på det, lykke til :)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Aldri si jeg syns/ det er/ jeg mener/ sånn er det, men heller understreke at det er din mening du fremfører; og dermed si: Jeg tenker at.....

Standard for sosionomer og psykologer. Tro meg!

Skrevet

Så sympatisk som du virker får du garantert bunndrag med en gang. Bare å kjøre på det, lykke til :)

*LOL* :-)

".............................."

Skrevet

Smil og vær blid! Styr unna freud og legg rasismen hjemme. Og drikk gjerne rødvin! Mye!

Gjest sosialklienten
Skrevet

Smil og vær blid! Styr unna freud og legg rasismen hjemme. Og drikk gjerne rødvin! Mye!

Kjøp en fin presang til henne. F.eks. sosialloven i innbunnet utgave.

Gjest togli
Skrevet

Kjøp en fin presang til henne. F.eks. sosialloven i innbunnet utgave.

Nei, fy! Snakk om smisking ;-)

Gjest sosialklienten
Skrevet

Nei, fy! Snakk om smisking ;-)

Kanskje hun er blond:0)

Gjest printa
Skrevet

Hvorfor imponere? Hvorfor kan du ikke være deg selv?

Om jeg skulle møtt noen ville jeg satt pris på at vedkommende var seg selv. Alt annet blir gjennomskuet før eller siden allikevel.

Og ei sosionomberte, er nok skarp nok til å se om det er tilgjort eller ekte ;-)

Lykke til!

Gjest togli
Skrevet

Kanskje hun er blond:0)

Jaha, da er det jo en mulighet for at den taktikken funker ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...