Gjest Thaomas Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg har behov for å imponere en sosionom-berte. Hva gjør jeg? Er egentlig litt blå, om dere forstår. Har aldri vært i nærheten av sosiale ytelser, bortsett fra pappas penger for X-antall år siden. 0 Siter
Gjest imse Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Skal du sjekke dama opp eller er du ute etter ytelser i form av penger? 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Skal du sjekke dama opp eller er du ute etter ytelser i form av penger? Ja, det samme lurte jeg på 0 Siter
MsSophie Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 ...hehe, for å si det sånn, jeg tror den beste måten du kan imponere ei sosionomberte på, er å ham minst mulig peil på de sosialeytelsene..:-) 0 Siter
Gjest Thaomas Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 ...hehe, for å si det sånn, jeg tror den beste måten du kan imponere ei sosionomberte på, er å ham minst mulig peil på de sosialeytelsene..:-) Skal ha dama til privat bruk. Trenger ikke penger, men vil imponere med litt sosialkunnskap. GO SLUMMING med andre ord. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Skal ha dama til privat bruk. Trenger ikke penger, men vil imponere med litt sosialkunnskap. GO SLUMMING med andre ord. Så sympatisk som du virker får du garantert bunndrag med en gang. Bare å kjøre på det, lykke til 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Aldri si jeg syns/ det er/ jeg mener/ sånn er det, men heller understreke at det er din mening du fremfører; og dermed si: Jeg tenker at..... Standard for sosionomer og psykologer. Tro meg! 0 Siter
Prozak Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Så sympatisk som du virker får du garantert bunndrag med en gang. Bare å kjøre på det, lykke til *LOL* :-) ".............................." 0 Siter
bb71 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Smil og vær blid! Styr unna freud og legg rasismen hjemme. Og drikk gjerne rødvin! Mye! 0 Siter
Gjest sosialklienten Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Smil og vær blid! Styr unna freud og legg rasismen hjemme. Og drikk gjerne rødvin! Mye! Kjøp en fin presang til henne. F.eks. sosialloven i innbunnet utgave. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Kjøp en fin presang til henne. F.eks. sosialloven i innbunnet utgave. Nei, fy! Snakk om smisking ;-) 0 Siter
Gjest sosialklienten Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Nei, fy! Snakk om smisking ;-) Kanskje hun er blond:0) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Hvorfor imponere? Hvorfor kan du ikke være deg selv? Om jeg skulle møtt noen ville jeg satt pris på at vedkommende var seg selv. Alt annet blir gjennomskuet før eller siden allikevel. Og ei sosionomberte, er nok skarp nok til å se om det er tilgjort eller ekte ;-) Lykke til! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Kanskje hun er blond:0) Jaha, da er det jo en mulighet for at den taktikken funker ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.