tiliti Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Når kan jeg plante ut tomatplantene i østfold? 0 Siter
Gjest tomatina Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 mine står ute alt- rett over fjorden for deg.... 0 Siter
tiliti Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Skrevet 7. juni 2005 mine står ute alt- rett over fjorden for deg.... Da får jeg vel bare få rompa i gir. Foreløpig står de i kjøkkenvinduet, men der tar de snart over all plassen :-) Skal plante dem i blomsterbedet, inntil veggen - var tanken. Må bare fylle på mer jord først. 0 Siter
nedtelling Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg satte mine ut i dag.. de har også stått i kjøkkenvinduet! 0 Siter
Gjest ingen tomatproff Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Er det noen klimasone-regler for tomater? Bor på Helgeland, og har veldig lyst på tomater i bakhagen ) Åssen er det med temperatur og sånt?? 0 Siter
tiliti Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Er det noen klimasone-regler for tomater? Bor på Helgeland, og har veldig lyst på tomater i bakhagen ) Åssen er det med temperatur og sånt?? Når jeg bodde der hadde man enten drivhus eller tomatene i vinduene (store vinduer). Noen hadde dem også ute på den varmeste delen av sommeren - i bøtter, og tok dem eventuelt inn ved kalde netter og mye regn, men da er det viktig å se dem tidlig, inne, hvis ikke rekker ikke tomatene å bli modne. Det tar sin tid der oppe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.