Gå til innhold

Hva koster det for maling?

Anbefalte innlegg

Gjest Har nettopp kjøpt hus!
Skrevet

Hva er ca pris på jotun-maling til å bruke innendørs?

Hvor mye maling trenger jeg på 250 kvm, når jeg skal male 3 strøk?

Fortsetter under...

Gjest snekkerbuksen
Skrevet

Jeg malte leiligheten i fjor, og mener at jeg betalte mellom 250-300 kr for et 3-liters spann med Jotun (Lady veggmaling). 3 liter holder til ca. 10 kvm (8-12 kvm, avhengig av underlaget). Så da kan du jo selv regne ut.

Maling er dyrt! Men prisene varierer ganske mye, så det lønner seg å ringe litt rundt.

Gjest sol og regn
Skrevet

Det er helt umulig å si, fordi det finnes forskjellige malingstyper til forskjellige underlag.

Hvis jeg sier 170,- kr for en liter som rekker 8-12m så ville det alikevel ikke stemme. Det er billigere å kjøpe i større emballasje og kampanjer på maling kjøres hele tiden hvor man kan gjøre div. kupp.

Treverk, platevegg, glassfiber osv., trenger ulike malingstyper og kvaliteter.

Er man på jakt etter slitesterk maling eller maler du om annet hvert år og trenger ikke noe annet enn billigmaling?

Hele tiden forandrer prisene seg etter produktene. Så det er helt umulig å si til deg her hva det vil koste og hvor mye du vil bruke.

Skal du ha et godt svar må du utdype hvert enkelt rom utifra det jeg har fortalt deg nå.

Gå til nærmeste interiørbutikk og fortell hvordan du ønsker det så kan de gi deg et ferdig skrevet tilbud som du kan forholde deg til!!!

Lykke til, du har en svær sommerjobb forann deg...

Gjest snekkerbuksen
Skrevet

Det er helt umulig å si, fordi det finnes forskjellige malingstyper til forskjellige underlag.

Hvis jeg sier 170,- kr for en liter som rekker 8-12m så ville det alikevel ikke stemme. Det er billigere å kjøpe i større emballasje og kampanjer på maling kjøres hele tiden hvor man kan gjøre div. kupp.

Treverk, platevegg, glassfiber osv., trenger ulike malingstyper og kvaliteter.

Er man på jakt etter slitesterk maling eller maler du om annet hvert år og trenger ikke noe annet enn billigmaling?

Hele tiden forandrer prisene seg etter produktene. Så det er helt umulig å si til deg her hva det vil koste og hvor mye du vil bruke.

Skal du ha et godt svar må du utdype hvert enkelt rom utifra det jeg har fortalt deg nå.

Gå til nærmeste interiørbutikk og fortell hvordan du ønsker det så kan de gi deg et ferdig skrevet tilbud som du kan forholde deg til!!!

Lykke til, du har en svær sommerjobb forann deg...

1 liter rekker ikke til 8-12 kvm?!! Da er det snakk om et 3 liters spann

Gjest sol og regn
Skrevet

1 liter rekker ikke til 8-12 kvm?!! Da er det snakk om et 3 liters spann

kvadratmeter mener jeg.

Annonse

Gjest gladiol
Skrevet

Jeg malte leiligheten i fjor, og mener at jeg betalte mellom 250-300 kr for et 3-liters spann med Jotun (Lady veggmaling). 3 liter holder til ca. 10 kvm (8-12 kvm, avhengig av underlaget). Så da kan du jo selv regne ut.

Maling er dyrt! Men prisene varierer ganske mye, så det lønner seg å ringe litt rundt.

Nå tar du nok feil. Det er forbruk pr. liter du oppgir, ikke pr. 3 liter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...