Gjest venter på Kurt Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Sitter og ser på TV-showet fra Oslo og gremmes over Silje Nergaard - som sedvanlig - og kanskje enda litt verre enn vanlig står og breker anstrengt. Herremin - hun blir jo bare dårligere og dårligere til å synge, eller hva? Kan hun ikke snart pensjonere seg? 0 Siter
Gjest Curla Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Smaken er forskjellig, jeg orker ikke Kurt. 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Silje Nergård er en av våre absolutt beste artister. Kurt når henne ikke engang til knærne, men så er han jo ganske kort og da. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Hun synger nydelig! Skal jammen sette på CD-en hennes nå, jeg. Takk for påminnelsen ;o) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg skal innrømme at jeg er temmelig enig med deg. Skjønner ikke hvordan Silje har blitt så anerkjent engang. Syns hun er kjedlig, og det høres ut som om hun har blitt dopa før hun entrer scenen. Takke meg til Kurt. Han er iallfall morsom, fremadstormende og glippa mellom tennene, understreker hans pågangsmot. 0 Siter
Osiris Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Godt at det fins noe for alle da. For jeg led meg gjennom de to sangene til Kurt og ønska de hadde latt Silje synge mer... Hun har jo særpreg og har funnet en egen stil. Hun lager jo en del selv også. Kurt synger jo bare andres gamle hiter 0 Siter
flisa Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Hun er vemmelig - har jeg alltid syns - noe gæli med munn. 0 Siter
Champagne Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Hun er vemmelig - har jeg alltid syns - noe gæli med munn. Ja, hun har samme rare munnen som Renee Zellwegger og Anne Kat Hærland. 0 Siter
flisa Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Ja, hun har samme rare munnen som Renee Zellwegger og Anne Kat Hærland. nei ikke Hærland - hun er råsexy - hva jeg kan se! :-) 0 Siter
Champagne Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 nei ikke Hærland - hun er råsexy - hva jeg kan se! :-) Sexy er kanskje å strekke det litt, men småsøt kan jeg gå med på.., Uansett, hun har en fæl munn. Eller så har hun stygge tenner, og gjør alt for å skjule dem. Itte veit je 0 Siter
lurulf Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 nei ikke Hærland - hun er råsexy - hva jeg kan se! :-) Er det virkelig noen som synes at Hærland er sexy??? Hun er jo små-kvalm, jo! 0 Siter
mrxx Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 nei ikke Hærland - hun er råsexy - hva jeg kan se! :-) Hærland sexy?? Fytti helvete, den dagen jeg synes hun er sexy så kapper jeg av meg godsaken. Hun er motbydelig, anstrengt humor, panisk opptatt av å få si noe morsomt og for å klare det så gjelder det å strekke grensene voldsomt, så det blir plumt og vulgært. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg så ikke konserten, men kan ikke gå med på at Silje Neergård er en dårlig artist. Mulig settingen ble feil for henne, noen stadionrocker er hun jo ikke. Passer best på mindre jazz-klubber og intime lokaler. Kast henne gjerne etter meg any time 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.