Gå til innhold

Silje - skrekk og gru

Anbefalte innlegg

Gjest venter på Kurt
Skrevet

Sitter og ser på TV-showet fra Oslo og gremmes over Silje Nergaard - som sedvanlig - og kanskje enda litt verre enn vanlig står og breker anstrengt. Herremin - hun blir jo bare dårligere og dårligere til å synge, eller hva? Kan hun ikke snart pensjonere seg?

Gjest Curla
Skrevet

Smaken er forskjellig, jeg orker ikke Kurt.

Gjest werwe
Skrevet

Silje Nergård er en av våre absolutt beste artister.

Kurt når henne ikke engang til knærne, men så er han jo ganske kort og da.

Skrevet

Hun synger nydelig! Skal jammen sette på CD-en hennes nå, jeg. Takk for påminnelsen ;o)

Gjest printa
Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg er temmelig enig med deg. Skjønner ikke hvordan Silje har blitt så anerkjent engang. Syns hun er kjedlig, og det høres ut som om hun har blitt dopa før hun entrer scenen.

Takke meg til Kurt. Han er iallfall morsom, fremadstormende og glippa mellom tennene, understreker hans pågangsmot.

Skrevet

Godt at det fins noe for alle da. For jeg led meg gjennom de to sangene til Kurt og ønska de hadde latt Silje synge mer... Hun har jo særpreg og har funnet en egen stil. Hun lager jo en del selv også. Kurt synger jo bare andres gamle hiter

Skrevet

Hun er vemmelig - har jeg alltid syns - noe gæli med munn.

Skrevet

Hun er vemmelig - har jeg alltid syns - noe gæli med munn.

Ja, hun har samme rare munnen som Renee Zellwegger og Anne Kat Hærland.

Skrevet

Ja, hun har samme rare munnen som Renee Zellwegger og Anne Kat Hærland.

nei ikke Hærland - hun er råsexy - hva jeg kan se! :-)

Skrevet

Sexy er kanskje å strekke det litt, men småsøt kan jeg gå med på.., Uansett, hun har en fæl munn.

Eller så har hun stygge tenner, og gjør alt for å skjule dem.

Itte veit je :)

Skrevet

Er det virkelig noen som synes at Hærland er sexy???

Hun er jo små-kvalm, jo!

Skrevet

Hærland sexy?? Fytti helvete, den dagen jeg synes hun er sexy så kapper jeg av meg godsaken.

Hun er motbydelig, anstrengt humor, panisk opptatt av å få si noe morsomt og for å klare det så gjelder det å strekke grensene voldsomt, så det blir plumt og vulgært.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Jeg så ikke konserten, men kan ikke gå med på at Silje Neergård er en dårlig artist. Mulig settingen ble feil for henne, noen stadionrocker er hun jo ikke. Passer best på mindre jazz-klubber og intime lokaler. Kast henne gjerne etter meg any time :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...