Gå til innhold

Tilbakevendende problemer etter nevrokirurgisk inngrep.

Anbefalte innlegg

Hei,og takk for tidligere svar. Min kiryrg har slutta og dradd nå, og sykehuset vårt har ingen erstatter, så jeg spør heller før jeg begynner å sette himmel og jord i bevegelse for noe som kanskje skal være sånn. Jeg fikk foretatt spondylodese med autotransplantat av bekkenkam/hoftekam den 6/11-00. Stivet av C4 til under C7. Har vært symptomfri postoperativt, men hadde en synkopeepisode der 3 ryggvirvel ovenfra ble forstuet. Rtg Cervicalcol. viste ingen tegn til skader da. Men nå har jeg begynt med fysioterapi,- og belastet litt mer. Nå har jeg igjen begynt å få smerter nedover venstre arm, utfall av følelse pekefinger, tommel ve. hånd, samt "stikking" fra hånd til nakke. Kan noe ha hatt tilbakefall ? Og syns du jeg bør ta kontakt for å få det sjekket, selvom altså rtg. Cerv. col. pr. 03.01.då. viste seg å være svært bra ? Eller er det forbigående. Har også mye ufrivillige rykninger i venstre overarm, s.k. Lemmus

Takknemlig for svar. Med vennlig hilsen - en noe engstelig Tillybitts ...

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære tillybits !

Du bør vel rådføre deg med den fysioterapeuten som behandler deg og fortelle ham eller henne om disse reaksjonene. Hvis vedkommende ikke finner noe urovekkende ved å undersøke deg, ville jeg i utgangspunktet fortsatt med denne behandlingen. Det er nok også klokt å fortelle det til sin faste lege slik at han kan vurdere dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...