Gå til innhold

Kan man ta av hjulene på rulleskøytene?

Anbefalte innlegg

Gjest rollerblades
Skrevet

har lyst til å prøve rollerblades, men jeg lurer på om det går ann å ta bort hjulene hvis jeg feks skulle møte på en trapp etc, for så å sette dem på igjen

Går det ann uten å ty til skrujern?

Gjest svaksterk
Skrevet

eeh

du kan ta av hjulene men ikke for å komme opp en trapp... først lærer du å gå, så må du lære å bremse... trappen går du opp med skøytene på lissom...kanke ta av hjulene hver gang du møter en hindring. Poenget er jo at man ikke går langturer før man behersker det mest grunnleggende liksom. Man må lære å sykle før man sykler på langtur feks... samme med sk8ing.

Gjest engel 49+
Skrevet

fins skøyter du setter utenpå joggeskoene dine. Lette å ta av og på. De er proffe, ikkeno' tull! (OG de passer 5 ulike skonummer.)

Gjest rollerblades
Skrevet

fins skøyter du setter utenpå joggeskoene dine. Lette å ta av og på. De er proffe, ikkeno' tull! (OG de passer 5 ulike skonummer.)

vet du hvor jeg får kjøpt slike?

Gjest engel 49+
Skrevet

vet du hvor jeg får kjøpt slike?

de hadde dem på majorstua, i en spesialbutikk for rulleskøyter.(og noe ski-greier?)

Det var i sørkedalsveien, mellom T-banestasjonen og med Colosseum på andre siden liksom. I andre etasje, de hadde plakater som viste inngangen.

De hadde visst enerett på disse superskøytene

Hvis den er borte nå, (alt blir jo borte...)vet jeg ikke. Kanskje de vis-a-vis frognerbadet har? de som har kajakk.

I farta kan jeg ikke hjelpe deg mer, håper du finner utav det!!! Hvis ikke får du poste en ny melding her, så skal jeg se om jeg finner noe navn.

Gjest Calóni
Skrevet

Det høres unektelig mye enklere ut å bare ta av seg blades og sokker, og gå opp trappa barbeint :)

Men altså..det er ikke noe problem å gå opp trapper med blades på beina, selv om du er nybegynner. Det kan være litt skumlere å gå ned, men om du har rekkverk å støtte deg til, så er det også en smal sak.

Gjest Rollerblades
Skrevet

Det høres unektelig mye enklere ut å bare ta av seg blades og sokker, og gå opp trappa barbeint :)

Men altså..det er ikke noe problem å gå opp trapper med blades på beina, selv om du er nybegynner. Det kan være litt skumlere å gå ned, men om du har rekkverk å støtte deg til, så er det også en smal sak.

grunnen til at jeg ønsket å ta av hjulene er at jeg kanskje skal ulike steder hvor det å ha på hjul ikke er like praktisk eller passer inn. Har ikke akkurat lyst til å gå på jobb med hjul på beina eller å komme rullende til legen. Da hadde det vært supert å ta dem av når jeg kommer dit

Men jeg har funnet ut at Sliders, er det produktet jeg leter etter

Gjest engel 49+
Skrevet

grunnen til at jeg ønsket å ta av hjulene er at jeg kanskje skal ulike steder hvor det å ha på hjul ikke er like praktisk eller passer inn. Har ikke akkurat lyst til å gå på jobb med hjul på beina eller å komme rullende til legen. Da hadde det vært supert å ta dem av når jeg kommer dit

Men jeg har funnet ut at Sliders, er det produktet jeg leter etter

Det så veldig ustabilt ut? Sikkert morsomt, men jeg ville vært redd for å tippe bakover!

http://www.sliders.no/product.html

Det som er fint med rollerblades er (for gamle meg) særlig å gå bortover og oppover. God trenging, og gøy! Sliders kan man jo bare ta fart med, og skli.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...