Gå til innhold

koster det noe å skrive sms til seg selv?

Anbefalte innlegg

Gjest smsms
Skrevet

Er det samme pris som når man skriver til andre?

Skrevet

Hva i all verden skulle være poenget med det?

Eller tenker du på å sende fra nettet?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Alle sms koster vel det samme, uansett hvem mottaker er?

Skrevet

Det vil helt sikkert koste det sammen, fordi det går i gjennom nettet og blir registrert som en sms.

Er du ensom?

Gjest smsms
Skrevet

Det vil helt sikkert koste det sammen, fordi det går i gjennom nettet og blir registrert som en sms.

Er du ensom?

he he:)

nei jeg synes det er praktisk hvis jeg skal notere noe, feks busstider å ha det liggende inne på mobilen. litt mer trøblete å lete det frem i notatfunksjonen

Skrevet

he he:)

nei jeg synes det er praktisk hvis jeg skal notere noe, feks busstider å ha det liggende inne på mobilen. litt mer trøblete å lete det frem i notatfunksjonen

Da kan du skrive sms'en og kun lagre den i utboksen, så slipper du å sende og bruker penger på det:-)

Skrevet

Da kan du skrive sms'en og kun lagre den i utboksen, så slipper du å sende og bruker penger på det:-)

Det er enkelte telefoner som har en utboks som slett ikke fungerer som "utboks". Jeg lurer fortsatt på hva Utboksen på min gamle Siemens-telefon er der for - ingenting havner der, og det går ikke an å legge noe der :-)

"................................"

Snorkfrøken
Skrevet

Hvilken telfon har du som er så vanskeli å bruke "notat" på i kalenderen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...