Gjest smsms Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Er det samme pris som når man skriver til andre? 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Hva i all verden skulle være poenget med det? Eller tenker du på å sende fra nettet? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Alle sms koster vel det samme, uansett hvem mottaker er? 0 Siter
mrxx Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Det vil helt sikkert koste det sammen, fordi det går i gjennom nettet og blir registrert som en sms. Er du ensom? 0 Siter
Gjest smsms Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Det vil helt sikkert koste det sammen, fordi det går i gjennom nettet og blir registrert som en sms. Er du ensom? he he:) nei jeg synes det er praktisk hvis jeg skal notere noe, feks busstider å ha det liggende inne på mobilen. litt mer trøblete å lete det frem i notatfunksjonen 0 Siter
mrxx Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 he he:) nei jeg synes det er praktisk hvis jeg skal notere noe, feks busstider å ha det liggende inne på mobilen. litt mer trøblete å lete det frem i notatfunksjonen Da kan du skrive sms'en og kun lagre den i utboksen, så slipper du å sende og bruker penger på det:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Da kan du skrive sms'en og kun lagre den i utboksen, så slipper du å sende og bruker penger på det:-) Det er enkelte telefoner som har en utboks som slett ikke fungerer som "utboks". Jeg lurer fortsatt på hva Utboksen på min gamle Siemens-telefon er der for - ingenting havner der, og det går ikke an å legge noe der :-) "................................" 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Hvilken telfon har du som er så vanskeli å bruke "notat" på i kalenderen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.