Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Hva er kjekt å ha med i sekken/kofferten? Trenger litt inspirasjon til kreativ pakkereportasje. 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Kommer litt an på hvor du skal....men ofte lurt å ha med myggspray! 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Kommer litt an på hvor du skal....men ofte lurt å ha med myggspray! M-m. Mygg er no´ herk. Jeg har allerede fått mygglyset med på pakkelisten 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Spørs jo hvor en skal.. Men klær, sko, toalettsaker, minibankkort.. Som ekstrating kan har jeg kanskje med våtservietter, penn, et blad, flaske vann..Tja, kommer ikke på noe mer 0 Siter
Osiris Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Det spørs jo på hvor du skal da. Man pakker jo helt annerledes for en fottur i Jotunheimen enn man gjør til en sol og strand ferie 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg går aldri ut uten fiskesnøre, krok og nødrasjoner, samt en spade i tilfelle jeg blir nødt til å grave meg ned. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg har stort sett alltid med meg en dassrull. Hater å sitte på do hvor det ikke er papir. Og det kan skje overalt. Har det til og med med meg inn på toalettene på rasteplassene langs E18 fra Telemark til Oslo. 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg går aldri ut uten fiskesnøre, krok og nødrasjoner, samt en spade i tilfelle jeg blir nødt til å grave meg ned. Man kan aldri vite! Særlig hvis man er på storbyferie kan spaden vise seg å bli en reddende, eh, spade. Right? 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg har stort sett alltid med meg en dassrull. Hater å sitte på do hvor det ikke er papir. Og det kan skje overalt. Har det til og med med meg inn på toalettene på rasteplassene langs E18 fra Telemark til Oslo. Ah! Dassings! Typisk ting man aldri pakker, men som man alltid får bruk for. *noterer* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Man kan aldri vite! Særlig hvis man er på storbyferie kan spaden vise seg å bli en reddende, eh, spade. Right? Helt klart. Spesielt i disse terrordager er det greit å kunne grave seg ned dersom man skimter en burkababe eller andre hasardiøse villmenn med hånkler på hue. 0 Siter
ariadne Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Man kan aldri vite! Særlig hvis man er på storbyferie kan spaden vise seg å bli en reddende, eh, spade. Right? Hvertfall kan du kalle spaden for en spade, og da ser jo folk at du er en som snaker rett fra levra og mener det han sier, med andre ord en fyr til å stole på, en relativt grei kar, og det kan jo føre deg langt! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Det kommer selvsagt an på hvor man reiser - og ikke minst hvordan. Men jeg drar sjelden særlig langt avgårde uten: * notatblokk og penn - alltid kjekt å ha * en god bok i pocketformat - lett å ha med, gjør all venting greiere * små, sterile saltvannsampuller - kan brukes til tørre øyne, tette neser, rensing av sår etc * vinåpner 0 Siter
Freya Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Det viktigste er å ha med håndkle! Towels are the most useful thing it is possible to have handy in a crisis. One of the first things that Ford Prefect did for Arthur Dent after the demolition of the Earth was to equip him with a towel. They can be used for snaring birds whilst falling from a three-mile high marble statue. They can be used to signal temporally unstable spaceships by fossilizing them in planetary strata. They can be soaked in nutrients to provide sustenance in awkward situations (Although, as Zaphod Beeblebrox found, this is not a terribly tasty solution to hunger). They can also do a really good job of drying between your toes. The Hitchhiker's Guide is full of suggestions for successful towel deployment. It is worth noting that a cup of white vinegar in a wash will help keep your towels fluffy and soft. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Det viktigste er å ha med håndkle! Towels are the most useful thing it is possible to have handy in a crisis. One of the first things that Ford Prefect did for Arthur Dent after the demolition of the Earth was to equip him with a towel. They can be used for snaring birds whilst falling from a three-mile high marble statue. They can be used to signal temporally unstable spaceships by fossilizing them in planetary strata. They can be soaked in nutrients to provide sustenance in awkward situations (Although, as Zaphod Beeblebrox found, this is not a terribly tasty solution to hunger). They can also do a really good job of drying between your toes. The Hitchhiker's Guide is full of suggestions for successful towel deployment. It is worth noting that a cup of white vinegar in a wash will help keep your towels fluffy and soft. hihi.... 0 Siter
Gjest sol og regn Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Pakker alltid med en pakke med hodepinetabletter. Som regel får man hodepine sent om kvelden eller natta og da har man ikke mulighet for å løpe å kjøpe... 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Det viktigste er å ha med håndkle! Towels are the most useful thing it is possible to have handy in a crisis. One of the first things that Ford Prefect did for Arthur Dent after the demolition of the Earth was to equip him with a towel. They can be used for snaring birds whilst falling from a three-mile high marble statue. They can be used to signal temporally unstable spaceships by fossilizing them in planetary strata. They can be soaked in nutrients to provide sustenance in awkward situations (Although, as Zaphod Beeblebrox found, this is not a terribly tasty solution to hunger). They can also do a really good job of drying between your toes. The Hitchhiker's Guide is full of suggestions for successful towel deployment. It is worth noting that a cup of white vinegar in a wash will help keep your towels fluffy and soft. For ikke å snakke om hvis man skulle snuble over en fødsel! I alle fall er det sånn på film; når noen skal føde, ropes det panisk etter "towels and hot water" 0 Siter
fresja Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Altfor mye når jeg reiser med bilen, minst mulig når jeg tar andre transportmiddel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.