Gå til innhold

Faren min snakker med seg selv


Gjest er vi rare?

Anbefalte innlegg

Gjest er vi rare?

Hei

Jeg lurte på en ting... Faren min er veldig oppegående på alle måter, men han går ofte rundt i huset og snakker/mumler for seg selv. Hvis jeg gjør han oppmerksom på det så svarer han at han ikke var klar over at han gjorde det. Jeg har spurt han om han hører stemmer inni hodet sitt som han snakker med, men det gjør han ikke:-) Jeg tror han bare tenker veldig intenst på en ting og så merker han ikke at han mumler.

Det virker ikke som om dette plager han i det hele tatt, men jeg begynner å bli mer og mer bekymret for om jeg kanskje gjør det samme. Og jeg skjemmes ved tanken på at jeg kanskje går rundt og snakker med meg selv i full offentlighet! Det er såpass plagsomt at jeg for eksempel kan bli skikkelig flau når jeg går på butikken fordi jeg tror at jeg har gått rundt og mumlet for meg selv om hva jeg skal ha til middag...

Noen ganger får jeg det til og med for meg at andre kan "høre" tankene mine, men jeg vet jo at de ikke kan det.

Høres dette helt sykt ut eller...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

marlenexxx27

Faren min snakker også til seg selv! Jeg, derimot, gjør ikke det. Faren min snakker heller ikke med seg selv når han er i butikker og sånn. Jeg tror det er en helt vanlig ting, som å plukke seg i nesa eller noe. Det høres ut som at du bekymrer deg mer for dette enn det er grunn til. Selv om faren din ikke er klar over at han snakker med seg selv når du påpeker det, så gjør han det vel sikkert ikke i allslags situasjoner?

Litt artig problemstilling, egentlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke fali'

Faren min snakker også til seg selv! Jeg, derimot, gjør ikke det. Faren min snakker heller ikke med seg selv når han er i butikker og sånn. Jeg tror det er en helt vanlig ting, som å plukke seg i nesa eller noe. Det høres ut som at du bekymrer deg mer for dette enn det er grunn til. Selv om faren din ikke er klar over at han snakker med seg selv når du påpeker det, så gjør han det vel sikkert ikke i allslags situasjoner?

Litt artig problemstilling, egentlig ;)

Det er helt normalt.

Folk gjør det av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...