Gå til innhold

Fortvilt


230802

Anbefalte innlegg

Jeg har kun vært på jobb i to dager etter en lang ferie, men sitter nå med den samme følelsen av tomhet, ingen motivasjon, ingen glede som jeg gjorde før ferien min. Jeg trodde jeg hadde klart å "hente meg inn igjen" etter å ha vært sammen med mann og barn i flere uker. Men det er bare enda verre.

Jeg kjenner sinnet, og den dårlige tålmodigheten kommer snikende innover meg igjen, det gjør det ikke særlig mye bedre å vite at jeg nesten ikke kommer til å se dem i hele sommer for jeg må jobbe. Føler meg bare trist, har lyst til å gråte, men jeg har ingen tårer. Jeg føler meg som en dårlig mor, slutter jeg i jobben kommer jeg til å ha dårlig samvittighet for at jeg ikke har klart å leve opp til de forventningene de fikk av meg når de ansatte meg, og jeg gjør det vanskelig for dem. Det er hyggelige mennesker jeg jobber sammen med, men det blir bare så mye jobbing, fra morgen til langt på kveld, og de kan ikke forandre arbeidstidene...

Jeg er bare så fortvilet, og føler at jeg kommer til å knekke sammen før eller siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...