Gå til innhold

Hjelp meg!!!


Hva så?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du fått time hos psykolog? Det er bra at du skriver, men det er også viktig at du får hjelp.

Nei. Jeg har ikke fått time hos psykolog. Jeg er student, og har ikke muligheten til å betale, men har nylig fått en liste over psykologer i Bergen med driftstilskudd. Men jeg skal hjem i en måned for å jobbe, så jeg må vente til jeg kommer tilbake. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svaksterk

Nei. Jeg har ikke fått time hos psykolog. Jeg er student, og har ikke muligheten til å betale, men har nylig fått en liste over psykologer i Bergen med driftstilskudd. Men jeg skal hjem i en måned for å jobbe, så jeg må vente til jeg kommer tilbake. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Er du student har de eget tilbud for studenter.... helsetjenesten ved uib feks...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magna

Er du student har de eget tilbud for studenter.... helsetjenesten ved uib feks...

:-)

Jeg er enig med svaksterk

Dra dit i første omgang. Litt før ferien.

Men det er også lurt å jobbe og gjøre slik du har tenkt. Hele Norge står stille i juli.

Du vet hva som er best for deg.

Husk angst er ikke farlig, du overlever. Det er bare noe dritt å slite med.

Med vennlig hilsen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...