Gjest M.Angelica Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg får bare ikke sove. Har prøvd i en time minst, men har ikke sjans. Hjelp!! :S 0 Siter
Moraki Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg får ikke sove. Våknet halv tre og har vært våken siden.. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Her er det en bitteliten kanon på marka som vekket meg et par ganger. Han som forpakter har satt den der for å skremme fuglene... Så av og til kommer det noen smell! (Irriterende..) Fikk du sove til sist? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg fikk ikke sove før i 02-tiden i natt, og så var det grytidlig opp i dag. *gjesper stort* Slik har det vært i noen dager, og jeg begynner å merke søvnunderskudder. Før eller siden må det da tippe over? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Her er det en bitteliten kanon på marka som vekket meg et par ganger. Han som forpakter har satt den der for å skremme fuglene... Så av og til kommer det noen smell! (Irriterende..) Fikk du sove til sist? Sovna til slutt sånn i 5-tiden kanskje..?!? He he..Han naboen din virker noe skummel =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg fikk ikke sove før i 02-tiden i natt, og så var det grytidlig opp i dag. *gjesper stort* Slik har det vært i noen dager, og jeg begynner å merke søvnunderskudder. Før eller siden må det da tippe over? Stakkar, opp så tidlig? Kunne heldigvis sove så lenge jeg ville idag, men kjedlig å ligge å vri seg i mange timer før man endelig sovner. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg får ikke sove. Våknet halv tre og har vært våken siden.. Er du våken enda å?? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Sovna til slutt sånn i 5-tiden kanskje..?!? He he..Han naboen din virker noe skummel =) Hehe, det er ikke naboen. Men en mann som forpakter (leier) marka på gården her jeg bor. Før jeg visste at det sto en bitteliten kanon utenfor forsto jeg ikke hva alle smellene kom av! Det hørtes ut som skudd.... Så det var litt skummelt. Så var det bare en irriterende skremme-fuglene-liten-kanon! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Hehe, det er ikke naboen. Men en mann som forpakter (leier) marka på gården her jeg bor. Før jeg visste at det sto en bitteliten kanon utenfor forsto jeg ikke hva alle smellene kom av! Det hørtes ut som skudd.... Så det var litt skummelt. Så var det bare en irriterende skremme-fuglene-liten-kanon! He he..en kanon?? Tror jeg hadde blitt redd jeg, før jeg hadde funnet ut hva det var. Eller..nå bor jeg ikke akkurat i byens fineste strøk, så hadde vel ikke blitt direkte overraska om det virkelig var skudd!! =) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 He he..en kanon?? Tror jeg hadde blitt redd jeg, før jeg hadde funnet ut hva det var. Eller..nå bor jeg ikke akkurat i byens fineste strøk, så hadde vel ikke blitt direkte overraska om det virkelig var skudd!! =) Jeg trodde kanskje noen ramper var ute for å skyte fugler eller harer (hjelp!!!!).. Det er vel ikke så mye bråk der du bor? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg trodde kanskje noen ramper var ute for å skyte fugler eller harer (hjelp!!!!).. Det er vel ikke så mye bråk der du bor? He he..Neida, man blir fort vant til sirenene ;p 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.