Gjest LucySky Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Vet noen hvor (Oslo) man får kjøpt Smith's Rosebud Salve? Det er altså en leppepomade, gammeldags og søt, i rund boks. Jeg kjøpte den for hundre år siden i London, men den er amerikansk. 0 Siter
flowy Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg kjøpte min på Vita på byporten. Har også sett den i andre vita-butikker og på noen helsekost. 0 Siter
tiliti Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Vita har, men huttemegtu. Jeg får meg ikke til å bruke 90 kroner på den. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Vita har dette. (Ubrukelig skvip spør du meg. Rosafarget vaselin..) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Vita har, men huttemegtu. Jeg får meg ikke til å bruke 90 kroner på den. Hm. Kanskje jeg har glemt hvordan den var? I alle fall, takk for svar. *suser avgårde til Vita* 0 Siter
tiliti Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Hm. Kanskje jeg har glemt hvordan den var? I alle fall, takk for svar. *suser avgårde til Vita* Den var veldig god altså, jeg har brukt tester'n deres titt og ofte. Men dyrt! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Den var veldig god altså, jeg har brukt tester'n deres titt og ofte. Men dyrt! Jeg synes den er verdt det..:-) Jeg har både salven og leppepomaden, og de er begge blandt de mest brukte og effektive produktene på badet! :-) 0 Siter
tiliti Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg synes den er verdt det..:-) Jeg har både salven og leppepomaden, og de er begge blandt de mest brukte og effektive produktene på badet! :-) Jeg har faktisk utrolig god effekt av dove sin lypsyl, overraskende nok, så jeg har slått meg til ro med den. Fikk den gratis tilogmed Fattig student! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.