Gå til innhold

NHD- viktig med svar!!!!!


Gjest Tussi-jente21

Anbefalte innlegg

Gjest Tussi-jente21

Jeg lurer på noe: kan stress føre til at virkelighetsfølelsen blir helt fucka?(At man ikke vet helt om man er i virkeligheten eller om man drømmer?).

Eller kan det være alkohol sammen med medisin?Men om det er det, er det vanlig at det er sånn i 2 uker etter at man har blandet medisin og alkohol?

Jeg kan liksom ikke skjønne det dersom det er pga stress, for jeg hviler jo og sover mye om dagene.

Føler meg deprimert og sliten i tillegg (men det gjorde jeg også FØR virkelighetsfølelsen min ble helt fucka).

Jeg tør ikke ringe lege for noe "så lite". Føler det liksom ikke er viktig nok. Håper virkelig du kan svare meg Nils Håvard, for jeg lurer fælt på hva dette kan komme av. Blir litt redd.

Kan det forresten være at jeg "drakk bort" alle hjernecellene min...hehe!? Er det mulig. Det føles nemlig sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...