Gå til innhold

overvektig og uteblitt menstruasjon

Anbefalte innlegg

camillaschie
Skrevet

i august sluttet jeg på p pillen, hadde da mensen til desember men har ikke hatt det etter det. vært hos fastlege å sjekket, ingen hormomforandringer. kan man miste mensen av å være overvektig? noen som har opplevd lignende?

Gjest trultemor25
Skrevet

Fant ikke legen ut av årsaken?

camillaschie
Skrevet

Fant ikke legen ut av årsaken?

min fastlege fant ikke ut noe, derfor venter jeg på å få komme til utredning...

Gjest trultemor25
Skrevet

min fastlege fant ikke ut noe, derfor venter jeg på å få komme til utredning...

ok, sånn å forstå! :)

Lykke til da. Har du vært hos gynekolog?

Jeg dreiv og tulla en del med blødninger i hytt og pine og sånn en stund, var hos fastleger og allmennleger men ingen fant ut noen ting og ingen gjorde noen ting. Så dro jeg på eget initiativ til gynekolog. Han tok innvendig ultralyd og fant ut med en gang hva som feilte meg. Var noe med eggstokkene. Ikke noe farlig no da. Problemet mitt var ikke at jeg mista mensen, det var at jeg blødde litt hele tida. Men, fant nå hvertfall ut av hva det var og jeg fikk beskjed om å bytte p-piller til jeg fant en som matchet hormonproduskjonen til eggstokkene mine.

Skrevet

Er man overvektig pga PCO har man gjerne blødningsforstyrrelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...