camillaschie Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 i august sluttet jeg på p pillen, hadde da mensen til desember men har ikke hatt det etter det. vært hos fastlege å sjekket, ingen hormomforandringer. kan man miste mensen av å være overvektig? noen som har opplevd lignende? 0 Siter
camillaschie Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Fant ikke legen ut av årsaken? min fastlege fant ikke ut noe, derfor venter jeg på å få komme til utredning... 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 min fastlege fant ikke ut noe, derfor venter jeg på å få komme til utredning... ok, sånn å forstå! Lykke til da. Har du vært hos gynekolog? Jeg dreiv og tulla en del med blødninger i hytt og pine og sånn en stund, var hos fastleger og allmennleger men ingen fant ut noen ting og ingen gjorde noen ting. Så dro jeg på eget initiativ til gynekolog. Han tok innvendig ultralyd og fant ut med en gang hva som feilte meg. Var noe med eggstokkene. Ikke noe farlig no da. Problemet mitt var ikke at jeg mista mensen, det var at jeg blødde litt hele tida. Men, fant nå hvertfall ut av hva det var og jeg fikk beskjed om å bytte p-piller til jeg fant en som matchet hormonproduskjonen til eggstokkene mine. 0 Siter
fresja Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Er man overvektig pga PCO har man gjerne blødningsforstyrrelser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.