Gå til innhold

Aromaterapi?

Anbefalte innlegg

Gjest turidjenta
Skrevet

Jeg skal ha en aromaterapi-time i morgen ettermiddag, men jeg har aldri prøvd det før.

Skal man ha på seg bh? Hvordan er det timen foregår?

Takk for svar!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Hei, så heldig du er!

Du skal ikke ha på deg bh, men terapeuten kommer nok til å dekke deg til slik at du ikke ligger på utstilling. Det er vel forskjellig hvordan de gjør det, men da jeg praktiserte var alltid alle deler av kunden som det ikke ble jobbet med pakket inn. Først rygg/nakke, armer, fingre og bakside av beina, så forside av beina, magen/brystet og til slutt ansiktet. Hos meg fikk kunden selv velge om de ville ha truse på (alltid menn som kranglet seg til å få ligge uten ;O), men jeg dekket alltid til med håndklær. Det er ikke vanskeligere for terapeuten om du har truse på, men bruk en truse som det ikke spiller noen rolle om det kommer olje på. Det er også lurt å ikke ha planlagt de helt store utskeielsene etter massasjen, for du får best effekt av å slappe av. Dessuten kan du nok være ganske døsig. Det kommer litt av på hvilke oljer som brukes også.

Kos deg, og nyt det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...