Gå til innhold

cipralex


Gjest i-938

Anbefalte innlegg

Gjest i-938

Hvor kan man melde om nye bivirkninger som ikke er nevnt i felleskatalogen.

Cipralex kan gi panikkangst!!.

Synes sånt er veldig viktig å ha med under bivirkninger. Hadde jeg visst det, hadde jeg aldri begynt.Økt angst og uro i startfasen,som står beskrevet, er ikke det jeg forbinder med panikkangst iallefall.

Er det forreste en skade som nå har skjedd i min hjerne, eller vil det gå over når jeg muligens en dag kommer meg ut av disse medisinene en dag.

En psykiatiker jeg var i kontakt med, ville ikke gi tolvon til meg, på grunn av at disse kunne gi panikkangst.(flere tilfeller var rapportert) Det virket på han som dette "var en ikke reversibel skade". Gjelder det samme cipralex?

Snakket med en psykiater på tlf etter mine panikkanfall,og cipralex kan gi panikkangst både ved opptrapping og nedtrapping sa han.

Har dette vært kjent lenge?

Har sett her at det ikke er bare meg, som har opplevd dette ved cipralex.

Hadde brukt dem i 9 uker da jeg fikk det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

Jeg tror nok at tilstander av panikkangst dekkes av økt angst og uro.

Så dette er kjent, men ta det opp med legen din.

Det er han som skal formidle det videre.

bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wiggum

"panikkanfall" står faktisk oppført som en mulig bivirkning i Felleskatalogen (under "Mindre hyppige" bivirkninger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...