SoriaMoria Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Okei... fått beskjed av legen i dag om å begynne med tran (på grunn av D-vitaminene) og kalsiumtilskudd i dag...men altså.. tran? Hallo???? Hvordan skal jeg klare å få i meg det da? :-S Alle gode forslag mottas med takk! mvh 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Ikke no ufyselig det altså. Du tar det rett før du skal legge deg, også spiser du eller drikker litt rett etterpå, da kommer du ikke til å kjenne ettersmaken. Kjøp tran med sitronsmak, og hold den i fryseren, for det finnes ikke no verre en varm tran. ELLER, kanskje bedre alternativ, trankapsler 0 Siter
Gjest eller kapsler Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg synes at tran uten sitron ikke smaker stort! Ta en skje før frokosten. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Virker de like bra som vanlig tran? *håpe* 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Virker de like bra som vanlig tran? *håpe* Jeg tar trankapsler, og du har da sett hvor stor og sterk og flott og klok og flink og sånt jeg har blitt? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Jeg tar trankapsler, og du har da sett hvor stor og sterk og flott og klok og flink og sånt jeg har blitt? øhhhhh...... Damn :-D 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 øhhhhh...... Damn :-D Kom deg på msn, nå! 0 Siter
pirko Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Tatt tran frivillig i flere år nå jeg..uten smak. Bare en vane sak. Kapsler funker greit nok, men du må ta rundt 4 kapsler for å få ca det samme som en spiseskje med tran..i alle fall i forhold til vitamin d og omega-3. Så det blir i alle fall mye dyrere. 0 Siter
lurulf Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 For å få i deg tran så må du: - Kjøpe tranflasken - Skru av korken - Holde en spiseskje under tuten - Helle forsiktig på flasken -Slutte å helle når skjeen er full - Føre skjeen inn i munnen -Holde leppene tett inntil skjeen mens du tar skeen ut igjen -Svelge Se så, nå har du fått i deg tran! Ligg unna flaska med sitronsmak, den smaker bare vondt. Tar du en skje sanasol (med sukker, den uten smaker bare surt) eller biovitt så slipper du ettersmak også 0 Siter
mrxx Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Da kjøper du citron-tran, den kan du fint klare å ta. Stor forskjell på den og vanlig tran. Jeg er ikke noe glad i vanlig tran, men citron-tran kan jeg rulle i munnen før jeg svelger. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 For å få i deg tran så må du: - Kjøpe tranflasken - Skru av korken - Holde en spiseskje under tuten - Helle forsiktig på flasken -Slutte å helle når skjeen er full - Føre skjeen inn i munnen -Holde leppene tett inntil skjeen mens du tar skeen ut igjen -Svelge Se så, nå har du fått i deg tran! Ligg unna flaska med sitronsmak, den smaker bare vondt. Tar du en skje sanasol (med sukker, den uten smaker bare surt) eller biovitt så slipper du ettersmak også Sitronsmak er da godt, den tranen klarer jeg fint å ta, men liker ikke vanlig tran så godt. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Kapsler? Kan ta trankapsler, men det blir jævlig dyrt i forhold til tran. 0 Siter
Gjest slik gjør jeg det Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Da kjøper du sitrontran, og tar den om kvelden med et stort glass appelsin- eller grapefruktjuice som du heller innpå sekundet etter tranen er i munnen. Da smaker det ingen ting. 0 Siter
lurulf Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Sitronsmak er da godt, den tranen klarer jeg fint å ta, men liker ikke vanlig tran så godt. Det er kanskje en vanesak? Jeg er så vant til vanlig tran at jeg nesten ikke synes den smaker noe i det hele tatt. Sitron-tranen derimot har en kunstig bi-smak jeg ikke orker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.