Gå til innhold

Ginseng/gerimax vs p-piller

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tootsieroll1365380854

Vet ikke om deet er farlig, nen er ikke ginseng mest for menn da? Kvinner kan f.eks. bruke rosenrot.

Jeg ble ganske "rar" av ginseng, men det er så lenge siden jeg tok det, så jeg husker ikke helt symptomene.

Jeg ble også "rar"... Fikk masse energi, men ble jo ikke mindre lat av den grunn, så energien fikk sjelden utløp. Da jeg tok meg selv i å skure kjøkkengulvet med neglebørste klokka fire om natta valgte jeg å slutte med Gerimax...

Gjest bare lurer jeg, altså

Vet ikke om deet er farlig, nen er ikke ginseng mest for menn da? Kvinner kan f.eks. bruke rosenrot.

Jeg ble ganske "rar" av ginseng, men det er så lenge siden jeg tok det, så jeg husker ikke helt symptomene.

Rosenrot hjalp ikke meg i det hele tatt. Jeg tenker på den Ginsengen man får kjøpt i dagligvarebutikken, som består av litt ginseng, resten vitaminer. Hvorfor skal dette være for menn? Er da for begge. Dessuten er det MYE billigere enn rosenrot...

Stoler ikke helt på helsekostprodukter, da jeg har prøvd flere, uten noen resultat...

Gjest bare lurer jeg, alså

Jeg ble også "rar"... Fikk masse energi, men ble jo ikke mindre lat av den grunn, så energien fikk sjelden utløp. Da jeg tok meg selv i å skure kjøkkengulvet med neglebørste klokka fire om natta valgte jeg å slutte med Gerimax...

Hehe...har brukt den tidligere jeg, og ble ikke rar, så ;)

den skuringa di på gulvet kan skyldes at du gikk deg bort i søvne ;p

Tootsieroll1365380854

Hehe...har brukt den tidligere jeg, og ble ikke rar, så ;)

den skuringa di på gulvet kan skyldes at du gikk deg bort i søvne ;p

hehe, det var ganske påfallende hvor fort det ble slutt på all skuring etter at jeg kasta Gerimaxen. Heldigvis!

Annonse

Rosenrot hjalp ikke meg i det hele tatt. Jeg tenker på den Ginsengen man får kjøpt i dagligvarebutikken, som består av litt ginseng, resten vitaminer. Hvorfor skal dette være for menn? Er da for begge. Dessuten er det MYE billigere enn rosenrot...

Stoler ikke helt på helsekostprodukter, da jeg har prøvd flere, uten noen resultat...

Jeg er nylig begynt med Rosenrot, så jeg vet ikke om den virker. Ikke vet jeg hvordan jeg skal vite at den virker heller... Har ikke målt kolesterol og blodtrykk f.eks på en stund, og jeg kjenner ikke om det går ned eller opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...