Gjest lvill Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Vi leide ut kjelleren for en stund siden til noen ordentlige griser. De vasket ikke ned etter seg og har røyket inne i et par år. Vi måtte også rive ned hele kjøkkenet fordi det luktet råtten fisk. Nå har vi pusset opp hele kjelleren og malt med oljemaling både tak og vegger. Likevel kjenner jeg denne lukten de har laget. Kan det være at den har satt seg i selve isolasjonen i taket,og er det noe jeg kan gjøre for å lukten borte for godt? Jeg har luftet i ukesvis,men får de likevel ikke bort. 0 Siter
Gjest jeg er vel ingen nisse Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Mitt forslag er at du svir av kåken. 0 Siter
kyrillo Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Kjellere er ganske utsatte for problemer med inneklima. Lukt kan skyldes muggsopp eller annet rart. http://www.anticimex.no/default.asp?objectid=1130 Anticimex er spesialister på dette, og de finnes mange steder i landet. Lykke til. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Kanskje de har gravd ned et lik i gulvet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.