Gå til innhold

Erfaring med shopping på Amazon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring fra handling på www.amazon.com? Jeg har handlet litt smått derifra, men det har ikke kommet enda. Er bare et par dager siden da. Noen som pleier å handle derfra?

Skrevet

jeg har handla både fra amazon.com og amazon.co.uk og det har alltid gått bra. Har du fått e-post med beskjed om at varene er sendt?

Du kan logge inn på siden og se status på ordren din.

Skrevet

jeg har handla både fra amazon.com og amazon.co.uk og det har alltid gått bra. Har du fått e-post med beskjed om at varene er sendt?

Du kan logge inn på siden og se status på ordren din.

Ja, det har jeg sett. Har fått bekreftelse på ordre. Så det går nok bra :-)

hjertebarnet
Skrevet

Jeg har god erfaring med å handle derfra. Der er service-minded, og flinke til å sende mail og si hvor langt prosessen har kommet.

Skrevet

Jeg har god erfaring med å handle derfra. Der er service-minded, og flinke til å sende mail og si hvor langt prosessen har kommet.

Flott!

Skrevet

Jeg har bare positive erfaringer med amazon.co.uk. De trekker fra moms på cd og dvd, og med 1.88 pund i porto for en cd/dvd blir det billigere enn om jeg hadde kjøpt dem i Storbritannia. En normalt priset dvd går under 200 kr-grensa også.

Faktisk ble jeg inspirert av innlegget ditt, og har akkurat bestilt en dvd til .-)

Skrevet

Ja, det har jeg sett. Har fått bekreftelse på ordre. Så det går nok bra :-)

Det går nok helt sikkert bra da. Husk at varene kommer helt fra USA når du bestilte fra amazon.com. Litt tid må du nok regne med.

tigertrollet
Skrevet

Har også god erfaring både fra USA og fra UK, men jeg mener å huske at det tok litt tid.

Den ene boken så litt brukt ut. Det var litt mistenkelig, men det er det eneste jeg har å utsette på tjenesten.

Skrevet

Har også god erfaring både fra USA og fra UK, men jeg mener å huske at det tok litt tid.

Den ene boken så litt brukt ut. Det var litt mistenkelig, men det er det eneste jeg har å utsette på tjenesten.

Du er sikker på at du ikke hadde bestilt en brukt en da? De selger jo også brukte bøker, rimeligere, og disse står sammen med de nye bøkene.

Skrevet

Det går nok helt sikkert bra da. Husk at varene kommer helt fra USA når du bestilte fra amazon.com. Litt tid må du nok regne med.

Ja det går mye raskere om du bestiller dem fra Amazon i England. (tror det er amazon.uk)

De har mye av det samme utvalget, men ikke helt. Jeg pleier å sjekke Englands-siden først, og bestille de jeg kan derfra, før jeg bestiller resten fra USA

Skrevet

Ja det går mye raskere om du bestiller dem fra Amazon i England. (tror det er amazon.uk)

De har mye av det samme utvalget, men ikke helt. Jeg pleier å sjekke Englands-siden først, og bestille de jeg kan derfra, før jeg bestiller resten fra USA

Amazon i England har adresse amazon.co.uk

Dersom bestillingen min ikke haster veldig, så pleier jeg å sjekke på en valutakalkulator om det lønner seg å bestille fra USA eller England. Noen ganger er det stor forskjell. :o)

Skrevet

Amazon i England har adresse amazon.co.uk

Dersom bestillingen min ikke haster veldig, så pleier jeg å sjekke på en valutakalkulator om det lønner seg å bestille fra USA eller England. Noen ganger er det stor forskjell. :o)

Frakten er langt dyrere fra USA da, enn fra England, så vanligvis lønner det seg å bestille fra England.

Skrevet

Frakten er langt dyrere fra USA da, enn fra England, så vanligvis lønner det seg å bestille fra England.

Bestiller vanligvis fra England jeg også. Men det hender faktisk USA kan komme bedre ut på grunn av valuta eller bokpris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...