Moraki Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Noen som har erfaring fra handling på www.amazon.com? Jeg har handlet litt smått derifra, men det har ikke kommet enda. Er bare et par dager siden da. Noen som pleier å handle derfra? 0 Siter
Osiris Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 jeg har handla både fra amazon.com og amazon.co.uk og det har alltid gått bra. Har du fått e-post med beskjed om at varene er sendt? Du kan logge inn på siden og se status på ordren din. 0 Siter
Moraki Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 jeg har handla både fra amazon.com og amazon.co.uk og det har alltid gått bra. Har du fått e-post med beskjed om at varene er sendt? Du kan logge inn på siden og se status på ordren din. Ja, det har jeg sett. Har fått bekreftelse på ordre. Så det går nok bra :-) 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg har god erfaring med å handle derfra. Der er service-minded, og flinke til å sende mail og si hvor langt prosessen har kommet. 0 Siter
Moraki Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Jeg har god erfaring med å handle derfra. Der er service-minded, og flinke til å sende mail og si hvor langt prosessen har kommet. Flott! 0 Siter
annegunn Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg har bare positive erfaringer med amazon.co.uk. De trekker fra moms på cd og dvd, og med 1.88 pund i porto for en cd/dvd blir det billigere enn om jeg hadde kjøpt dem i Storbritannia. En normalt priset dvd går under 200 kr-grensa også. Faktisk ble jeg inspirert av innlegget ditt, og har akkurat bestilt en dvd til .-) 0 Siter
Osiris Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Ja, det har jeg sett. Har fått bekreftelse på ordre. Så det går nok bra :-) Det går nok helt sikkert bra da. Husk at varene kommer helt fra USA når du bestilte fra amazon.com. Litt tid må du nok regne med. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Har også god erfaring både fra USA og fra UK, men jeg mener å huske at det tok litt tid. Den ene boken så litt brukt ut. Det var litt mistenkelig, men det er det eneste jeg har å utsette på tjenesten. 0 Siter
ekte nick Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Har også god erfaring både fra USA og fra UK, men jeg mener å huske at det tok litt tid. Den ene boken så litt brukt ut. Det var litt mistenkelig, men det er det eneste jeg har å utsette på tjenesten. Du er sikker på at du ikke hadde bestilt en brukt en da? De selger jo også brukte bøker, rimeligere, og disse står sammen med de nye bøkene. 0 Siter
ekte nick Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det går nok helt sikkert bra da. Husk at varene kommer helt fra USA når du bestilte fra amazon.com. Litt tid må du nok regne med. Ja det går mye raskere om du bestiller dem fra Amazon i England. (tror det er amazon.uk) De har mye av det samme utvalget, men ikke helt. Jeg pleier å sjekke Englands-siden først, og bestille de jeg kan derfra, før jeg bestiller resten fra USA 0 Siter
Osiris Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Ja det går mye raskere om du bestiller dem fra Amazon i England. (tror det er amazon.uk) De har mye av det samme utvalget, men ikke helt. Jeg pleier å sjekke Englands-siden først, og bestille de jeg kan derfra, før jeg bestiller resten fra USA Amazon i England har adresse amazon.co.uk Dersom bestillingen min ikke haster veldig, så pleier jeg å sjekke på en valutakalkulator om det lønner seg å bestille fra USA eller England. Noen ganger er det stor forskjell. ) 0 Siter
ekte nick Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Amazon i England har adresse amazon.co.uk Dersom bestillingen min ikke haster veldig, så pleier jeg å sjekke på en valutakalkulator om det lønner seg å bestille fra USA eller England. Noen ganger er det stor forskjell. ) Frakten er langt dyrere fra USA da, enn fra England, så vanligvis lønner det seg å bestille fra England. 0 Siter
Osiris Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Frakten er langt dyrere fra USA da, enn fra England, så vanligvis lønner det seg å bestille fra England. Bestiller vanligvis fra England jeg også. Men det hender faktisk USA kan komme bedre ut på grunn av valuta eller bokpris. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.