April Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Kan noen hjelpe meg... Jeg har to hender, en foran og en bak. Noen spiser meg mens andre kaster meg. I mørket lyser jeg, i lys glitrer jeg. Jeg liker meg best i jord. Hva er jeg? 0 Siter
Gjest Kan vel ikke være det? Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Skyggen kanskje? =) Man spiser vel ikke eller kaster en skygge?! 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Man spiser vel ikke eller kaster en skygge?! Og ikke lyser den vel i mørket heller..? 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 En larve kanskje? Hmmm.. Den var ikke dum! Den kan vel gripe både med kjeften og rævva så det kan vel karakteriseres som hender. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Man spiser vel ikke eller kaster en skygge?! Man spiser og kaster skyggen ved hjelp av lyset 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Det verserer mange fake gåter i epostmeldinger i det siste. Det er ikke løsning på dem, de er bare fleip. En gåte: Det var en bonde som bant kua si i et tre ved elvebredden, for han skulle ut å finne seg ei budeie til å stelle kua mens han var ute for å finne seg ei budeie til å stelle kua mens han var ute. Fant han noen budeie? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Det verserer mange fake gåter i epostmeldinger i det siste. Det er ikke løsning på dem, de er bare fleip. En gåte: Det var en bonde som bant kua si i et tre ved elvebredden, for han skulle ut å finne seg ei budeie til å stelle kua mens han var ute for å finne seg ei budeie til å stelle kua mens han var ute. Fant han noen budeie? Nei han kunne jo ikke finne ei budeie som kunne ordne kua mens han var ute etter å finne seg ei budeie hvis han allerede ikke hadde budeie 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Nei han kunne jo ikke finne ei budeie som kunne ordne kua mens han var ute etter å finne seg ei budeie hvis han allerede ikke hadde budeie Forvirret? Bare vent til forrige uke. Eller du kan vente til han er død, hvis han lever så lenge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.