Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg...

Jeg har to hender, en foran og en bak. Noen spiser meg mens andre kaster meg. I mørket lyser jeg, i lys glitrer jeg. Jeg liker meg best i jord. Hva er jeg?

Gjest Kan vel ikke være det?
Skrevet

Skyggen kanskje? =)

Man spiser vel ikke eller kaster en skygge?!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Og ikke lyser den vel i mørket heller..?

Tootsieroll1365380854
Skrevet

En larve kanskje?

Hmmm.. Den var ikke dum! Den kan vel gripe både med kjeften og rævva så det kan vel karakteriseres som hender.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Man spiser og kaster skyggen ved hjelp av lyset

Gjest MrPimmel
Skrevet

Det verserer mange fake gåter i epostmeldinger i det siste. Det er ikke løsning på dem, de er bare fleip.

En gåte:

Det var en bonde som bant kua si i et tre ved elvebredden, for han skulle ut å finne seg ei budeie til å stelle kua mens han var ute for å finne seg ei budeie til å stelle kua mens han var ute.

Fant han noen budeie?

Gjest tjohooo
Skrevet

Det verserer mange fake gåter i epostmeldinger i det siste. Det er ikke løsning på dem, de er bare fleip.

En gåte:

Det var en bonde som bant kua si i et tre ved elvebredden, for han skulle ut å finne seg ei budeie til å stelle kua mens han var ute for å finne seg ei budeie til å stelle kua mens han var ute.

Fant han noen budeie?

Nei han kunne jo ikke finne ei budeie som kunne ordne kua mens han var ute etter å finne seg ei budeie hvis han allerede ikke hadde budeie :)

Gjest MrPimmel
Skrevet

Nei han kunne jo ikke finne ei budeie som kunne ordne kua mens han var ute etter å finne seg ei budeie hvis han allerede ikke hadde budeie :)

Forvirret? Bare vent til forrige uke. Eller du kan vente til han er død, hvis han lever så lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...